2 administrative medarbejdere til PPR Randers

Randers Kommune

  • Randers Kommune, Midtjylland
  • Permanent
  • Fuldtid
  • 13 dage siden
Om osKerneopgaven for Pædagogisk Psykologisk Rådgivning er at understøtte børn og unges læring, udvikling og trivsel, og vi er organiseret under familieområdet i Randers Kommune. PPR har følgende fagpersoner ansat: fremskudte socialrådgivere, psykologer, logopæder, fysioterapeuter, ergoterapeuter, musikterapeut, pædagogiske konsulenter, administrativt personale og ledelse, i alt 75 personer.
Læs mere om os påVores nuværende administration består af 2 dedikerede medarbejdere, som spiller en vigtig rolle i at sikre effektivitet og god service både internt og udadtil.Stillingsbeskrivelser1. Administrativ medarbejder med fokus på visitation (37 timer/uge)I denne stilling vil hovedparten af din arbejdstid (ca. 30 timer om ugen) gå med administrative opgaver i forbindelse med visitation af børn og unge til specialtilbud. Du bliver en vigtig støtte i processen omkring visitationen og er medvirkende til kvalitetssikring og understøttelse af, at barnet får den rette støtte og tilbud.Ud over visitation vil du også indgå i det øvrige administrative arbejde i administrationen, herunder:
  • Besvarelse af telefonhenvendelser og digital post
  • Opgaver ifm. modtagelse af nye medarbejdere
  • Løsning af øvrige administrative og praktiske opgaver både i dagligdagen og i forbindelse med særlige interne arrangementer
Det er en fordel, hvis du kender journalisering og oprettelse af sager i A-sag og/eller den administrative opgave på skoleområdet.2. Administrativ medarbejder med alsidige opgaver (25-30 timer/uge)Denne stilling indeholder et bredt udvalg af administrative opgaver, hvor du får stor variation og mulighed for at sætte dit præg på arbejdet. Dine primære opgaver vil bl.a. være:
  • Administrative opgaver ifm. lettere behandlingstilbud
  • Drift og opdatering af hjemmeside og fællesdrev
  • Håndtering af telefonhenvendelser og post
  • IT-support for PPR-medarbejdere og hjælp ved implementering af nye systemer
  • Løsning af øvrige administrative og praktiske opgaver, både i dagligdagen og i forbindelse med særlige interne arrangementer
Det er en fordel, hvis du har kendskab til systemer som SD-løn, Umbraco, Tabulex Tea og SBSYS webklienterne B&U-Sag/A-sag.Vi tilbyder dig
  • Et alsidigt job i en organisation med en vigtig kerneopgave
  • Gode arbejdsforhold med mulighed for stor fleksibilitet og indflydelse på egne opgaver
  • Et godt og velfungerende arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer
  • En uformel tone præget af humor og samarbejde
Vi søger dig, som
  • Har relevant administrativ uddannelse, fx kontoruddannelse
  • Er fortrolig med Microsoft Office, journalisering og hjemmesider
  • Har erfaring med at arbejde i kommunalt regi
  • Er struktureret, selvstændig og initiativrig
  • Er positiv, serviceminded og trives i mange samarbejdsrelationer
  • Er en holdspiller med godt humør og gå-på-mod
Praktisk info
  • Stillingerne er på henholdsvis 37 timer og 25-30 timer om ugen med ansættelse pr. 1. november 2025 eller snarest derefter
  • Løn- og ansættelsesvilkår følger aftalen mellem Kommunernes Landsforening og HK
  • Ansøgning vedlagt relevant dokumentation for uddannelser, tidligere beskæftigelse og udtalelser sendes via Randers Kommunes elektroniske rekrutteringssystem senest den 19. september 2025.
  • Ansættelsessamtalerne finder sted torsdag den 25. september 2025
Vil du vide mere?Kontakt områdeleder Amra Duracic på telefon 23 71 49 11.

Randers Kommune