2 administrative medarbejdere til PPR Randers
Paed. Psykologisk Radgivning
- Randers, Midtjylland
- Permanent
- Fuldtid
Kerneopgaven for Pædagogisk Psykologisk Rådgivning er at understøtte børn og unges læring, udvikling og trivsel, og vi er organiseret under familieområdet i Randers Kommune. PPR har følgende fagpersoner ansat: fremskudte socialrådgivere, psykologer, logopæder, fysioterapeuter, ergoterapeuter, musikterapeut, pædagogiske konsulenter, administrativt personale og ledelse, i alt 75 personer.
Læs mere om os påVores nuværende administration består af 2 dedikerede medarbejdere, som spiller en vigtig rolle i at sikre effektivitet og god service både internt og udadtil.Stillingsbeskrivelser
1. Administrativ medarbejder med fokus på visitation (37 timer/uge)
I denne stilling vil hovedparten af din arbejdstid (ca. 30 timer om ugen) gå med administrative opgaver i forbindelse med visitation af børn og unge til specialtilbud. Du bliver en vigtig støtte i processen omkring visitationen og er medvirkende til kvalitetssikring og understøttelse af, at barnet får den rette støtte og tilbud.Ud over visitation vil du også indgå i det øvrige administrative arbejde i administrationen, herunder:
- Besvarelse af telefonhenvendelser og digital post
- Opgaver ifm. modtagelse af nye medarbejdere
- Løsning af øvrige administrative og praktiske opgaver både i dagligdagen og i forbindelse med særlige interne arrangementer
Denne stilling indeholder et bredt udvalg af administrative opgaver, hvor du får stor variation og mulighed for at sætte dit præg på arbejdet. Dine primære opgaver vil bl.a. være:
- Administrative opgaver ifm. lettere behandlingstilbud
- Drift og opdatering af hjemmeside og fællesdrev
- Håndtering af telefonhenvendelser og post
- IT-support for PPR-medarbejdere og hjælp ved implementering af nye systemer
- Løsning af øvrige administrative og praktiske opgaver, både i dagligdagen og i forbindelse med særlige interne arrangementer
- Et alsidigt job i en organisation med en vigtig kerneopgave
- Gode arbejdsforhold med mulighed for stor fleksibilitet og indflydelse på egne opgaver
- Et godt og velfungerende arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer
- En uformel tone præget af humor og samarbejde
- Har relevant administrativ uddannelse, fx kontoruddannelse
- Er fortrolig med Microsoft Office, journalisering og hjemmesider
- Har erfaring med at arbejde i kommunalt regi
- Er struktureret, selvstændig og initiativrig
- Er positiv, serviceminded og trives i mange samarbejdsrelationer
- Er en holdspiller med godt humør og gå-på-mod
- Stillingerne er på henholdsvis 37 timer og 25-30 timer om ugen med ansættelse pr. 1. november 2025 eller snarest derefter
- Løn- og ansættelsesvilkår følger aftalen mellem Kommunernes Landsforening og HK
- Ansøgning vedlagt relevant dokumentation for uddannelser, tidligere beskæftigelse og udtalelser sendes via Randers Kommunes elektroniske rekrutteringssystem senest den 19. september 2025.
- Ansættelsessamtalerne finder sted torsdag den 25. september 2025
Kontakt områdeleder Amra Duracic på telefon 23 71 49 11.