Kundeservice superhelt til Danmarks største regnskabsprogram
Visma e-conomic A/S
- København
- Permanent
- Fuldtid
- Klokken 8:30 møder vi ind til en stand-up i teamet, hvor store og små nyheder deles og dagens fokus trænes.
- Klokken 9 åbner vores support, hvor vi sidder klar til at hjælpe vores kunder. Her hjælper vi vores kunder med alt lige fra log-in-problemer til opstart af et helt regnskab eller opsætning af et lagersystem til optimering af work-flows i e-conomic.
- Når vi er nået i mål med alle dagens kunder, så træner vi i kommunikation, faglighed og proaktivitet, så vi kan blive ved med at levere WOW til vores kunder.
- Du er glad for menneskelig kontakt og elsker at kommunikere med kunder over både chatten og telefonen.
- Du har erfaring med at indgå i en drift, hvor du motiveres af højt tempo, søde og hjælpsomme kollegaer, samt en masse kunder der gerne vil tale med os.
- Du er en holdspiller, der tror på styrken i at løfte i flok og gerne giver din kollega en hjælpende hånd
- Du har masser af gå-på-mod, holder altid humøret højt og kan hjælpe vores kunder med at se muligheder fremfor begrænsninger.
- Du har flair for komplekse systemer, og det skræmmer dig ikke når begreber såsom debit/kredit, lagermodul og kasseklade bliver nævnt.
- Første samtale med leder
- Anden samtale med leder og HR - fokus på små caseopgaver og tilbagemelding på evne- og personlighedstest
- Referencer