Kundeservice superhelt til Danmarks største regnskabsprogram
Visma e-conomic A/S
- København
- Permanent
- Fuldtid
- Kl 8:30 starter dagen med et teammøde (stand-up), hvor store og små nyheder deles
- Kl. 9:00 er vi klar til at skabe WOW for vores kunder på chat og telefon frem til kl. 16:30
- Når vi er nået i mål med alle dagens kunder, så træner vi kommunikation, faglighed og proaktivitet, så vi kan blive ved med at levere WOW til vores kunder
- Du har erfaring med at indgå i en drift og har arbejdet med kundeservice i tidligere job
- Du er glad for at kommunikere med kunder og har erfaring med enten chat eller telefon (måske begge dele) fra tidligere job
- Du er en holdspiller, der tror på styrken i at løfte i flok, og du giver gerne din kollega en hjælpende hånd
- Du har flair for komplekse systemer, og masser af gå-på-mod til at lære nyt
- Det skræmmer dig ikke når begreber som kassekladde, debet/kredit, valutakursdifference og bankafstemning bliver nævnt
- Du er målrettet og glad for at arbejde med din egen udvikling
- Du er ansvarsbevidst og kan tage selvstændige beslutninger
- Pension- og sundhedsforsikring efter 3 måneders ansættelse
- 2 faste ugentlige flexdage, hvor du kan vælge at arbejde hjemmefra
- En bred vifte at interne sundhedstiltag som f.eks psykolog, trænings- og ernæringscoaching, massageordning m.m.
- En masse skønne og glade kollegaer
- Gode udviklingsmuligheder
- Masser af sociale arrangementer såsom vores årlige Company Day, julefrokost, sommerfest m.m.
- Kort telefonsamtale med HR
- Første samtale med leder
- Anden samtale med leder og HR - fokus på små caseopgaver og tilbagemelding på evne- og personlighedstest.
- Referencer
Ofir