
Salg- og rekrutteringsassistent søges til JobTeam Kolding
- Kolding, Syddanmark
- Permanent
- Fuldtid
Arbejdsopgaver * Besvare henvendelser på telefon og mail fra ansøgerne (kandidaterne) såvel som virksomhederne (kunderne)
- Annoncering af job på jobportaler og sociale medier
- Herved tiltrække kvalificerede kandidater
- Sortere ansøgninger
- Gennemføre screenings- og interviewprocesser for at vurdere kompetencer
- Koordinere interviews og referencetagning
- Udarbejde jobprofil på kandidater og præsentere dem til virksomhederne
- Der er desuden vagt tlf. uden for arbejdstid på del ordning.
- Du har erfaring med brug af sociale medier
- Du er en stærk IT-bruger og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer
- Du trives i en varieret hverdag med mange forskellige opgaver
- Du er struktureret og velorganiseret i din arbejdstilgang
- Du er glad for at ringe ud på telefon
- Du kan håndtere flere bolde i luften
- Du giver gerne en ekstra indsats for at kunder og jobsøgere får en god service
- Du har stort gå-på-mod
- Du er smilende og mødestabil
AnsøgningLyder jobbet som noget for dig? Så send en motiveret ansøgning samt et opdateret CV til . Oplys samtidig hvornår du kan starte op samt hvis du har afsluttet en uddannelse inden for de sidste 5 år vedhæft dit karakterbevis.Har du yderligere spørgsmål til stillingen kan du ringe til Mia Brinch på tlf. 54588630