Administrativ medarbejder til Rusmiddelteam i Billund Kommune
Arbejdsmarkedsafdeling Ledighedsteam
- Grindsted, Syddanmark
- Permanent
- Deltid
- Har en relevant uddannelse, eks. administrations bachelor
- Arbejder struktureret og kan skabe overblik
- Er initiativrig og samarbejdsorienteret
- Har kendskab til rusmiddelområdet
- Har erfaring med kontakt til mennesker i svære livssituationer
- Koordinering af møder og referatskrivning
- Dokumentation, statistik og registrering
- Modtagelse af telefoniske henvendelser og rådgivning
- Koordinering af samarbejde internt og eksternt
- Visitationssamtaler og afklaring af behandlingsbehov
- Et alsidigt og meningsfuldt job med kontakt til en bred målgruppe af mennesker
- Fokus på trivsel og medarbejderinddragelse
- En arbejdsplads med høj faglighed, humor og kollegial støtte
Læs mere herVil du vide mere?Kontakt teamleder Mette Lee på tlf. 21 60 49 52Løn og ansættelseAnsættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på 30 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningBillund Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Send din ansøgning, CV, eksamensbeviser og relevante bilag via nedenstående link.Ansøgningsfrist: tirsdag den 16.9.25Ansættelsessamtaler afholdes: fredag den 19.9.25I forbindelse med ansættelse indhentes børne- og straffeattest