Eftermarkedskoordinator

ECOTECK A/S

  • Hobro, Nordjylland
  • Permanent
  • Fuldtid
  • 16 dage siden
Eftermarkedskoordinator, service og reservedele & BTB / BTCMotiveres du af ansvar, involvering og har du erfaring med tilbehør og reservedele? Så er det måske dig, vi søger til vores nyoprettede stilling som eftermarkedskoordinator i Hobro.Vi kan tilbyde dig et alsidigt og udfordrende job hos en af Danmarks største pilleovnsleverandør. Du bliver en del af teamet i Hobro, som består af 3 yderst kompetente og imødekommende kolleger, som varetager den centrale, administrative del af reservedels- og serviceområdet og ved Ecoteck A/S - på tværs af landet, mærker og opgaver.Du vil opleve, at Ecoteck A/S er en meget flad organisation, hvor beslutningerne træffes så tæt på den enkelte medarbejder som muligt.Du skal bl.a. varetage følgende opgaver som eftermarkedskoordinator/ordrebehandler:
  • Produktstyring af pilleovnstilbehør og reservedele, skorstene: Administration af pakker, prissætning og webshop.
  • Sortimentsudvikling i samarbejde med salgsafdeling, importører og leverandører.
  • Koordinering med marketing af salgsfremmende tiltag og markedsføring.
  • Tilbudsgivning til salgsafdeling og forhandlere.
  • Booking af service.
  • Administrator og superbruger af systemer, herunder intern uddannelse og support af afdelinger.
  • Procesoptimering og udvikling: Udarbejdelse af procesbeskrivelser samt Best Pratice og Hands On-implementering hos serviceteknikerne.
  • Analyse af salg/performance på reservedele og tilbehør.
  • Indkøb samt øvrige specialordrer.
Du er fx uddannet i Bilbranchen - måske som importør af tekniske produkter, reservedelsekspedient eller lignende. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med en eller flere af følgende områder:
  • Produktstyring og tilbudsgivning af udstyr og tilbehør.
  • Backoffice systemadministration på eftermarkedet.
  • Udvikling og implementering af nye systemer og processer.
  • God teknisk forståelse
Dine kompetencer og personlige egenskaber omfatter:
  • Du er løsningsorienteret, udviklende, selvstændig, dreven, initiativrig og samtidig analytisk, detaljeorienteret og ikke mindst struktureret.
  • Du motiveres af ansvar og involvering i dagligdagen samt at se dit arbejde gøre en forskel og skabe resultater
  • Du besidder it-flair, god systemforståelse og er superbruger af MS Office - specielt Excel, eller har forudsætninger og mod på at blive det.
Kontakt Ejer og direktør Benjamin Jensen for Ecoteck A/S på mobil 20904146, hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, eller du gerne vil høre mere om Ecoteck A/S som arbejdsplads.Ansættelsesstart vil være snarest muligt, men vi venter også gerne på den rette kandidat.Vi glæder os til at høre fra dig!

ECOTECK A/S