Servicetekniker til Nilfisk Danmark A/S i Københavnsområdet.Da efterspørgslen og aktivitetsniveauet på i Københavnsområdet vokser, tilbyder Nilfisk nu en mulighed som Servicetekniker, hvor du vil være med til at styrke vores team og servicere vores kunder i området. Som servicetekniker hos Nilfisk bliver du en del af et landsdækkende team, der dagligt sikrer vores kunders tilfredshed gennem pålidelig og effektiv service. Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø, hvor to dage aldrig er ens, og du arbejder sammen med kolleger, der støtter hinanden og trives med varierede opgaver.Teamet vokser, så vi søger endnu en Servicetekniker med primært fokus på vores Floor Care maskiner til kunder på Sjælland, primært i Københavnsområdet.Vi tilbyder grunding oplæring med et fast onboarding forløb, hvor du bl.a. kommer med på opgaver sammen med erfarne kolleger og distriktschefer.Bliv en del af et stærkt, dansk brand med over 118 års historieVores kunder spænder bredt – fra butikskæder/ store fabriksvirksomheder til rengøringsfirmaer, samt alle offentlige institutioner og hospitaler – hvilket betyder, at din hverdag vil være varieret, og du får indsigt i forskellige miljøer, både inde og ude. Nilfisk udvikler løbende nye produkter og services, så du vil altid være opdateret og udfordret på tekniske løsninger.Dine opgaver omfatter bl.a.:· Service og vedligeholdelse af produkter hos kunder, primært i Københavnsområdet.· Fokus på Floor Care porteføljen· At være Nilfisks ansigt udadtil og levere branchens bedste service· Forstå kundens behov og spotte nye muligheder for servicekontrakter· Identificere leads til salgsafdelingen· Udvikling af eget distrikt gennem proaktivt arbejdeDet får du hos os:· Frihed til selv at planlægge dine opgaver og styringen af din dag· Varierede opgaver og kunder, fra hospitaler og landbrug til industrivirksomheder og rengøringsfirmaer· Mulighed for at udvikle dig fagligt gennem oplæring i nye produkter og teknologier· En stærk teamånd, hvor vi støtter hinanden og skaber succes sammenVi leder efter dig, der er klar til at blive en del af vores team og har erfaring inden for teknisk service. Vi forestiller os, at du:Bor i eller i nærheden af Københavnsområdet, og trives med at arbejde ud fra dette område. Du har erfaring som udekørende servicetekniker, eventuelt inden for lastbil-, landbrugs- eller entreprenørbranchen, eller med en anden relevant baggrund. En teknisk uddannelse som mekaniker, elektriker eller elektromekaniker er en fordel, men vi er åbne for forskellige tekniske profiler.Du arbejder selvstændigt og fleksibelt, og du har det godt med en dynamisk hverdag, hvor opgaverne kan variere. Med dine gode IT-kundskaber håndterer du vores elektroniske systemer til kommunikation, bestillinger og servicerapportering uden problemer.Dine sprogfærdigheder i både dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt, gør dig i stand til at kommunikere effektivt med kunder og kollegaer.Vi ser frem til at høre fra dig, hvis du er klar til at bringe dine unikke kompetencer og erfaring ind i en spændende teknisk rolle hos os.Gyldigt kørekort B er et krav. Ydermere, er det et krav, at der er mulighed for hjemmelevering af reservedele, også mens du ikke er hjemme, så varerne skal kunne stilles på adressen.Dit nye teamDu refererer til vores Service Manager Kristian Pedersen. Al daglig drift foregår mellem dig og dine udekørende kollegaer, samt kundeservicecenteret i Hadsund. Vi har ligeledes kontor i Nordhavn samt Brøndby, hvor vores interne workshop også ligger. Du bliver en del af vores professionelle landsdækkende serviceteam, med pt. 30 udekørende serviceteknikere. Ydermere er vi en organisation i fremgang, med fantastiske visioner, hvor begreber som åbenhed og respekt er nøgleord for teamet.Vi tilbyder dig· At blive en del af en global virksomhed, hvor du får mulighed for at arbejde med branchens dygtigste kollegaer· Frihed under ansvar og et arbejdsmiljø med højt til loftet, der giver dig plads til at tage initiativ og selv forme din arbejdsdag.· En attraktiv lønpakke med funktionærlignende vilkår, hvor du kan opnå både personlig og teambonus.· Pensionsordning iht. Industriens overenskomst.· 6 årlige feriefridage efter 9 mdrs. ansættelse, så du har ekstra tid til at lade op· Sundhedsforsikring, som sikrer dig adgang til hurtig og professionel behandling.· Alt nødvendigt IT-udstyr såsom iPad, PC og mobiltelefon.· Bruttolønsordning via Benify.· Egen servicevogn til udekørende opgaver.Interesseret?Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Service Manager Kristian Pedersen +45 20836907. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rette.Vi ser frem til at modtage CV og ansøgning. Vi vil løbende afholde samtaler, så vi vil opfordre til at du hurtigst muligt fremsender CV og ansøgningLet’s create a cleaner future togetherCleaning has emerged as a key contributor to health and safety, sparked by technology and innovation. At Nilfisk we are a driving force in this development. Being part of Nilfisk means thinking outside of the box, bringing your inspiring ideas to life, sharing the results, and learning from your setbacks. We believe that diversity is our greatest strength – as we achieve the best results from a wide variety of views and approaches. At Nilfisk, you have the freedom to be yourself and express your opinions. Nilfisk is firmly committed to growth and sustainability in everything we do. You will be empowered in your role as you collaborate with passionate colleagues on a quest to create a cleaner future.Are you ready to make a change for a cleaner future?We embrace diversity and equality with an environment of inclusion. We encourage everyone to apply for the position, regardless of origin, race, ethnicity, religion, physical or mental ability, gender, gender-identity or expression, sexual orientation, and age.Job applicant FAQDo you have questions regarding the recruitment process or alike? Please visit our .