
Administrativ medarbejder - deltid
- Køge Kommune, Sjælland
- Permanent
- Deltid
- Administrativ støtte til lederen – mødeforberedelse, referater, registreringer m.m.
- Lettere personaleadministration, herunder håndtering af vagtplaner og fravær
- Dataopgaver og systemregistreringer i digitale platforme
- Selvstændig informationssøgning og opgaveløsning
- Er kontoruddannet og vant til at arbejde selvstændigt
- Har mod på selv at finde løsninger og indhente oplysninger
- Har gode digitale kompetencer og hurtigt lærer nye programmer
- Har erfaring med eller kendskab til KMD Vagtplan – det er ikke et krav, men en klar fordel
- Trives i et miljø med mange bolde i luften og god stemning
- En hverdag med mening – i tæt samarbejde med lederen
- Mulighed for at arbejde selvstændigt.
- To matrikler men med stor fleksibilitet i opgaveløsningen
- Et arbejdsmiljø med højt til loftet, faglighed og samarbejde
- Mulighed for at præge dine opgaver og udvikle dig med dem
- En fleksibel og nærværende ledelse – og to lokationer fyldt med engagerede kollegaer