
logistikkoordinator
- Allerød, Hovedstaden
- Midlertidig
- Fuldtid
Du vil arbejde tæt sammen med tværfunktionelle teams, herunder indkøb, reservedele og projektledelse, samt vedligeholde stærke relationer til eksterne leverandører og speditører, alt imens du bidrager til løbende procesoptimering og omkostningsstyring.Primære ansvarsområder:
- Transportkoordinering: organisering, planlægning og overvågning af globale transporter, inkl. fragt- og tolddokumentation
- Lager- og materialestyring: overblik over lagerbeholdning og koordinering af transport for at sikre tilgængelighed
- Internt & eksternt samarbejde: tæt dialog med interne teams og opbygning af relationer til leverandører og toldmæglere
- Projektlogistik & problemløsning: udvikling af detaljerede logistikplaner og håndtering af udfordringer som forsinkelser eller skader.
- Performance & forbedring: overvågning af logistikomkostninger og rapportering af performance, samt identifikation af muligheder for procesforbedring
- Kvalitet & sikkerhed: sikring af kvalitetsstandarder ved lastning/aflæsning og overholdelse af BWSC's politikker for sundhed, sikkerhed og miljø
- Relevant uddannelse inden for business administration, supply chain management, logistik eller lignende
- Minimum 3 års erfaring inden for logistik eller supply chain management
- Erfaring med transport af stort, komplekst udstyr inden for energi- eller kraftværksindustrien.
- Kendskab til eksportkontrol, internationale forsendelsesprocedurer (inkl. trade lanes og eco terms) og farligt gods.
- Erfaren bruger af logistiksoftware; WMS, ERP-systemer (f.eks. IFS, Novacura), Excel, PowerPoint og Power BI.
- Dansk og engelsk i tale og på skrift
- Kan prioritere og træffe beslutninger selvstændigt
- Værdsætter tæt samarbejde, hvor du kan supportere kollegaer, samt sikrer, at alt forløber så smidigt som muligt
- Er vant til at arbejde i tværfunktionelle teams og fremme stærke interne og eksterne relationer
- Er innovativ og har et kontinuerligt fokus på at forbedre processer
- Har evnen til at tilpasse dig skiftende projektkrav i et tempofyldt miljø
- Er vant til at håndtere dokumenter og udføre trivielt arbejde med præcision
- Vikariat på 3-4 måneder med henblik på fastansættelse
- Hovedkontor i Allerød
- Et dynamisk, dygtigt og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø, hvor du kan bringe dine færdigheder i spil
- En inspirerende karriere lokalt og internationalt med gode muligheder for professionel udvikling og vækst i meningsfulde projekter
Vi ser frem til at høre fra dig.om randstadRandstad er verdens største HR-udbyder og 'partner for talent'. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.