Bliv en del af et stærkt team af kunderådgivere hos Energi Fyn
Energi Fyn
- Odense, Syddanmark
- Permanent
- Fuldtid
- Besvare spørgsmål om forsyningsprodukter fra kunder via telefon og mail
- Administrative opgaver, herunder indtastning og opdatering af systemer
- Tænke kommercielt og sælge Energi Fyns produkter
Hvad skal du have med?Din uddannelse er ikke afgørende, men det er din motivation og erfaringer med kundeservice til gengæld. Du brænder for at yde en god service, er smilende i stemmen og får energi af at tale med mange forskellige kunder.Vi forstiller os, at:
- Du har erfaring med kundeservice
- Du er tillidsskabende og går gerne det ekstra skridt for at sikre den gode kundeoplevelse
- Du har en struktureret arbejdsgang og har stærke IT-kompetencer
- Du trives med at arbejde i et resultatorienteret miljø med klare målsætninger
Hvad får du til gengæld?Du bliver en del af et kundecenter med ca. 50 kompetente kollegaer, der har en god portion humor, som gør en travl hverdag nemmere og sjovere. Vi tager udfordringer op og hjælper hinanden. Du vil blive grundig oplært i Energi Fyns produkter og services, hvor du vil få de nødvendige værktøjer til at varetage jobbet. Det handler mest af alt om, at du har lysten til at lære det, indgå i teamet og yde en god service for vores kunder.Vi tilbyder:
- Fokus på godt samarbejde og et stærkt socialt fællesskab
- En udfordrende hverdag med mulighed for faglig og personlig udvikling
- Fast løn og en god pensionsordning, sundhedsforsikring, adgang til lækker kantine og et fitnesslokale på vores adresse
- En fuldtidsstilling (37 timer/ugen) med arbejdstid i dagtimerne mandag til fredag
Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdstid inden for normal kontortid.Hvis du synes, at dette lyder som noget for dig, så send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig!