
Eventmedarbejder, studiejob
- Kolding Kommune, Syddanmark
- Permanent
- Fuldtid
Kan du se dig selv i en eller flere af disse ting?
- Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat.
- 1:1-dialog med borgere
- Afvikle aktiviteter for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten Re:lab - og workshops for alle aldre i Bronzehallen.
- Hjælpe med at skabe liv på sociale medier som Instagram, Facebook og andre relevante medier
- Opdatering af sorteringsguide og hjemmeside
- Sortering og bemanding i Skatkammeret
- Bruge hænderne og evner til at bygge møbler og/eller andre dele af rammerne for vores events
- Diverse ad hoc-opgaver
- Udadvendt, smilende og en dygtig kommunikatør
- Opsøgende og serviceminded
- Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
- I besiddelse af kørekort - og ikke bange for at køre en kassebil
- Et strukturmenneske med flair for planlægning og procesoverblik
- En digital formidler med styr på sociale medier, som enten allerede er - eller drømmer om at blive - skarp til at fotografere, filme og videoredigere
- En kreativ materialenørd med hænderne skruet rigtigt på, og som kan se potentialet i at give genbrugsmaterialer nyt liv
Vi er en del af By- og Fællesforvaltningen. Vi er i alt 90 ansatte, som omsætter for 110 mio. kr. om året. Vi drifter fem genbrugspladser og tømmer kommunens 1.500 miljøstationer. Vi sørger for, at det affald, som borgerne afleverer på genbrugspladserne, lander hos de rette virksomheder til genanvendelse.Om By og Fællesforvaltningen
I By- og Fællesforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.Om Kolding Kommune
By- og Fællesforvaltningen er én af fire forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Kolding - sammen designer vi livet” og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Kontakt Eventkoordinator Line K. Larsen på telefon 24 48 28 34 eller Teamleder Helene W. Busch på 25 54 15 44.Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningen skal vedlægges relevante uddannelsesbeviser. Ansøgningen skal vedlægges dokumentation for (X år) relevant erfaringAnsøgningsfrist:Send din ansøgning og CV senest 21. september 2025.Ansættelsessamtaler:Vi afholder samtaler i uge 40 og 41.Forvent at der vil være opstart med introduktion hurtigst muligt.