Vil du gå forrest i Lysningens første levetid og skabe rammerne og strukturerne for et palliativt tilbud af høj kvalitet?The positionLysningen i Odsherred Kommune er sat i verden for at tilbyde lindrende behandling til alvorligt syge og døende borgere. Som leder får du muligheden for at definere tilbuddet for dem, der har allermest brug for hjælp og støtte.Vi tilbyder en spændende stilling, hvor du får afgørende indflydelse på at opbygge Lysningen som organisation. Du bliver samlingspunkt for enhedens medarbejdere, samarbejdspartnere, borgere og pårørende. Når vi åbner den 1. september, bliver vi en døgnåben afdeling, der hjælper borgere med komplekse problemstillinger, som kræver alt fra tæt observation, medicinering og dialoger til pleje. Vi får plads til seks palliative borgere og seks pladser til midlertidige borgere, der typisk er udskrevet fra hospitalet, men for syge til at tage hjem.Lysningen er en gentænkning og genåbning af Lynghuset efter en turbulent og udfordrende tid og vil være genåbnet, når du tiltræder. De seneste par måneder er blevet brugt på at forberede genåbningen, planlægning og kurser for medarbejderne. Du får muligheden for at sætte resten af dit hold i supplement til de ni nuværende medarbejdere, samt du får mulighed for at skabe rammerne og strukturerne for det daglige arbejde, herunder dokumentation og kvalitetsstandarder. Derudover ligger der en vigtig ledelsesopgave i forhold til faglig udvikling, sikre de rette kompetencer, facilitere vidensdeling og fastholde et skarpt fokus på et godt og trygt arbejdsmiljø. Når Lysningen er oppe at køre i løbet af efteråret 2025, får du også mulighed for at udvikle og påvirke hele kommunens palliative arbejde og indsatser.En ny start”Vi leder efter en selvstændig leder, som vil være med til en frisk start, og dermed også én, der motiveres af at fastholde de nuværende medarbejdere, få nye integreret i teamet, skabe en borgerfokuseret kultur og definere høje kvalitetsstandarder. De fysiske rammer er i top, smuk natur lige udenfor, og normeringen i enheden er bedre end de fleste steder. Derudover er der afsat udviklingsmidler specifikt til det palliative plejeområde for at sikre en god opstart i Odsherred Kommune,” fortæller centerchef Rasmus Gormsen Hansen.Du bliver på sigt leder for en fuld bemanding på omkring 20 hhv. sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter. Du vil referere til lederen af hjemme- og sygeplejen, og du vil blive ledelseskollega med kommunens øvrige teamledere i denne del af organisationen. Du bliver en del af Odsherreds Kommunes center for Sundhed & Omsorg, der ledes af centerchef Rasmus Gormsen Hansen. Du kommer til at arbejde tæt sammen med borgere, medarbejdere, pårørende, praktiserende læger, medarbejdere fra sygehusene samt ledelseskolleger i centeret, hjemmesygeplejen, hjemmeplejen og visitationen.Om digDu har erfaring med personaleledelse fra en sundhedsfaglig organisation og er en dygtig oversætter mellem medarbejderne og de øvrige ledelsesniveauer. Du har en sygeplejefaglig uddannelse og en stor interesse for det palliative område. Du har erfaring med at holde budgetterne, sikre dokumentation og arbejde sikkert med fælles kvalitetsstandarder.Som person sætter du en tydelig retning og kan lede både opad, udad og nedad. Du er ansvarsfuld, proaktiv og nærværende, ligesom du er empatisk, så andre føler sig set og hørt. Du sætter en ære i at skabe en sikker drift, og du har mod til at være med til en frisk start.Det med småtHvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte konsulent Josefine Rønn fra Mercuri Urval på 5076 1221 eller centerchef Rasmus Gormsen Hansen på 2522 1922. Der er ansøgningsfrist den 14. september 2025. Førstesamtaler finder sted den 19. september 2025. Går du videre i processen, vil der være et ledervurderingsforløb, og andensamtaler finder sted den 26. september 2025. Vi sigter mod en opstart i jobbet den 1. oktober 2025. Stillingen er en fuldtidsstilling, og lønnen er efter gældende overenskomst.Der er ansøgningsfrist søndag den 14. september 2025.Stillingen søges hos Mercuri Urval via ”Ansøg nu”About the companyRead more:Apply nowE-mail *Already registered? Log in here!Phone number *First name(s) *Last name *Link to your professional profile (LinkedIn, Xing, or similar)GenderA selection of gender is not mandatory, and not making a selection will have no consequences for you in our cooperation. This data is used for diversity monitoring only: creating aggregated statistics regarding the diversity of candidates in relation to particular roles or fields; conducting studies into equal treatment; assisting clients in achieving their diversity goals; tracking the outcome of our work on inclusion.Country *RegionPostal code *City *Current/latest employerCurrent/latest positionSubmit CV * BrowseSubmit letter Browse
You Today
You TodayBusiness sector None selectedAutomotive & MobilityAutomotiveAviation & DefenceConstructionBuilders & ConstructionBuilding ProductsConstruction & Engineering ServicesReal Estate Management & DevelopmentEnergy & EnvironmentEnergy Equipment & ServicesOil & GasPower & Energy UtilitiesRenewablesWaste & WaterFinancial ServicesAsset ManagementBankingInsurancePrivate Equity & Venture CapitalReal Estate InvestmentsWealth ManagementLife SciencesBiotechnology & PharmaceuticalseHealthHealthcare ServicesMedtech ProductsManufacturing, Assembly & ComponentsIndustrial AutomationMachinery ProductionProduct ManufacturingMaterials & Material ProcessingAgribusinessChemical ProcessingForest Products & PaperMetals, Mining & Construction MaterialsPackaging & ContainersTextileMediaAdvertisingBroadcastingPublishingOther ServicesProfessional ServicesAudit & TaxConsulting ServicesIT Consulting ServicesLegalManagement ConsultingPublic SectorEducationInternational Public OrganisationLocal Public OrganisationNGONon-profit OrganisationRetail & ConsumerConsumer DurablesElectrical GoodsFood RetailingLuxury GoodsNon-Food RetailingSportsTravel, Hotel & LeisureWholesaleTechnologySoftwareTechnology Hardware & EquipmentTelecommunicationsEnterprise ITTelecom OperatorsTelecom ProductsTelecom ServicesTransport & LogisticsTransport & FreightTransport InfrastructureFunction None selectedAdministrationAuditBatteryBoardDigitalESGTransformationBusiness DevelopmentEducationFinance/AccountingGeneral ManagementHRITLawMarketingBusiness to Business marketingBusiness to Consumer marketingPR/CommunicationProduction/ManufacturingPurchasing/LogisticsQualityResearch/DevelopmentSalesBusiness to Business SalesBusiness to Consumer salesService supplyCustomer Services / Help DeskSpecialist servicesTechnical support servicesLevel None selectedBoardBoard chairExecutive board memberNon executive directorCommittee memberTrusteeship or Public sector boardExecutiveGroup managementCEO/Managing directorManagementMember of management teamMiddle managementGroup supervisorProject managerSpecialist/Non ManagerSenior specialistSpecialistOtherEducational levelField of studyGraduation year Where did you learn about this job?Where did you learn about this job?I acknowledge that by joining Mercuri Urval's Executive Network and applying for this position my information will be collected, used, and shared as described in Mercuri Urval's Privacy Notice. I understand that I can object to this processing at any time by contacting Mercuri Urval at gdpr.int@mercuriurval.com.