
Product Technical Support Engineer
- Aarhus, Midtjylland
- Permanent
- Fuldtid
- Et spændende og udfordrende job i en global organisation med fokus på bæredygtighed.
- Fremragende muligheder for faglig og personlig udvikling.
- Et arbejdsmiljø præget af mangfoldighed, vidensdeling og et uformelt klima med frihed under ansvar.
- Sikre tekniske løsninger, der skaber kundetilfredshed, ved effektiv håndtering af garantisager og teknisk support.
- Yde fjernsupport til vores field operation (feltarbejde) og samarbejde tæt med teknikere og andre nøgleinteressenter.
- Arbejde tværfagligt med afdelinger som kvalitet, udvikling og fabrik for at sikre optimale løsninger.
- Bidrage med læring fra garantisager og tekniske udfordringer til kontinuerlig produktforbedring, så JCI altid leverer de bedste produkter på markedet.
- Eventuelt deltage i onsite support.
- Erfaring inden for industrikøling og varmepumper.
- Kendskab til Root Cause Analysis (RCA).
- Erfaring med projektledelse og/eller koordination.
- Stærke kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt, især på engelsk.
- God IT-forståelse, herunder MS Office, Power BI og Teams.
- Være uddannet maskinmester, køletekniker eller have en anden relevant teknisk baggrund.
- Være procesorienteret og have en stærk drivkraft til at prioritere og udføre dine opgaver.
- Kunne håndtere mange forskellige opgaver samtidigt.
- Være struktureret og en naturlig holdspiller, der kan tage ansvar som koordinator/leder.
- Være dygtig til at skabe og vedligeholde stærke relationer med interne og eksterne interessenter.
- Være service-minded og støttende.
- For spørgsmål om rollen, kontakt Director Product Technical Support HVACR Europe Jesper Skadhauge på +45 3062 4514.
- For spørgsmål om rekrutteringsprocessen, kontakt Talent Acquisition Partner Christina Rundstrøm på +45 2550 5171.