Projektkoordinator til Top Tier Strategy & Projects

PwC

  • København
  • Permanent
  • Fuldtid
  • 2 dage siden
Line of Service AssuranceIndustry/Sector Not ApplicableSpecialism AssuranceManagement Level AssociateJob Description & SummaryVil du være med til at drive strategiske projekter, der skaber reel værdi for både forretningen og mennesker? Har du digitalt flair og lyst til at understøtte datadrevne beslutninger? Så er du måske vores nye projektkoordinator i PwC’s Top Tier Strategy & Projects-team.Bliv en del af PwC, Top TierI PwC’s markedsledende revisionsforretning, Top Tier, betjener vi børsnoterede og de 100 største virksomheder i Danmark. Vi er ca. 300 kolleger fordelt på Hellerup og Aarhus, og vi kombinerer høj faglighed med stærke relationer i et internationalt og ungt arbejdsmiljø, hvor samarbejde, udvikling og trivsel går hånd i hånd.Din rolle som projektkoordinatorDu bliver en nøgleperson i et dedikeret team, der driver strategiske udviklingsprojekter på tværs af afdelingen. Projekterne spænder fra forretningsstrategi og markedsaktiviteter til people-initiativer og digital transformation.Dine primære opgaver:Koordinering og opfølgning på projekters fremdrift og resultaterUdarbejdelse af præsentationer, mødeindkaldelser, agendaer og beslutningsreferaterStakeholder management og effektiv kommunikationSamarbejde med digitale specialister om automatisering og digitale løsningerOpdatering og udvikling af dashboards og rapporter i bl.a. Workbench, Power BI og AlteryxUnderstøttelse af ledelsen med datadrevet beslutningsgrundlagDu får mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for datavisualisering og analyse og bidrager til struktur og fremdrift, så revisorerne kan fokusere på deres kerneopgaver.Hvem er du?Vi forestiller os, at du:Har en videregående uddannelse eller bachelor (f.eks. fra CBS, KU eller ITU)Har erfaring med projektkoordinering og kontorarbejdeArbejder struktureret og bevarer overblikket i en travl hverdagEr proaktiv, kvalitetsbevidst og god til at skabe relationerHar stærke kommunikationsevner på dansk og engelskEr digitalt nysgerrig og har erfaring med Office-pakken - kendskab til Power BI, Workbench og Alteryx er en fordelDu skal være fleksibel i travle perioder, hvor overarbejde forekommer, som du optjener i forholdet 1:1. Til gengæld tilbyder vi fleksibilitet i roligere perioder.Til alt det, du er. Og alt det, du kan blive.Som en del af PwC er du både en del af en markedssucces og et sted, der er rart at være. Det er i samspillet mellem de to, at tilliden opstår, at karrieren udvikler sig, og hvor du og dine kollegaer er med til at finde løsninger for erhvervslivet og for det samfund, vi alle sammen er en del af. Det er derfor, vi siger: “Succes skaber vi sammen”.Vil du være en del af vores stærke fællesskab?Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket øverst på siden. Vær opmærksom på, at alle dokumenter skal uploades samme sted. Du er også mere end velkommen til at ringe til Head of Strategy & Projects, Heidi Lindeholm Fogtmann på telefon +45 2480 9252, hvis du er blevet nysgerrig på jobbet eller har nogle spørgsmål. Vi indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.Arbejdstid: 37 timer/uge (hverdage kl. 08:00-17:00), overarbejde vil forekommeAnsøgningsfrist: Husk at ansøge senest den 22. september 2025Tiltrædelse: 1. november 2025 eller efter aftaleArbejdssted: Strandvejen 44, 2900 HellerupMød kommende kolleger og læs endnu mere om, hvordan det er at arbejde hos PwC på:Lær mere om hverdagen i PwC og få gode råd til din karriere - tilmeld dig vores nyhedsbrev .Education (if blank, degree and/or field of study not specified) Degrees/Field of Study required:Degrees/Field of Study preferred:Certifications (if blank, certifications not specified)Required SkillsOptional Skills Accepting Feedback, Accepting Feedback, Active Listening, Administrative Support, Agile Database Administration, Business Process Improvement, Calendar Management, Clerical Support, Collaborative Forecasting, Communication, Communications Management, Concur Travel, Conducting Research, Confidential Information Handling, Corporate Records Management, Correspondence Management, Credentialing Database, Customer Relationship Management, Customer Service Excellence, Customer Service Management, Data Entry, Deployment Coordination, Electronic Billing, Electronic Filing, Electronic Records Management {+ 31 more}Desired Languages (If blank, desired languages not specified)Travel Requirements Not SpecifiedAvailable for Work Visa Sponsorship? NoGovernment Clearance Required? NoJob Posting End Date September 22, 2025

PwC