Administrativ medarbejder til Indkøb - Aalborg Øst
Nexa Project ApS
- Aalborg, Nordjylland
- Midlertidig
- Fuldtid
- Oprettelse og vedligeholdelse af leverandører i indkøbsplatformen Ivalua
- Screening af nye og eksisterende leverandører i henhold til fastlagte processer
- Upload og håndtering af leverandørdokumentation i Ivalua
- Opslag i økonomisystemet Agresso vedrørende bilrelaterede fakturaer
- Registrering af omkostninger og kategorisering i Excel/Microsoft 365
- Koordinering med Fleet Manager og øvrige medarbejdere i Fleet-afdelingen
- En projektansættelse på 3 måneder med mulighed for forlængelse
- Opstart hurtigst muligt
- En arbejdsuge på 37 timer
- Arbejdssted i Aalborg Øst
- Løn efter kvalifikationer
- Har erfaring med administrative opgaver - gerne inden for indkøb, kontor eller handel
- Har et godt kendskab til Microsoft Office-pakken
- Har erfaring med Agresso og/eller Ivalua - dette er en fordel, men ikke et krav
- Arbejder selvstændigt og struktureret og trives i en rolle med mange forskellige opgaver
- Er imødekommende, engageret og ikke bange for at stille spørgsmål eller tage initiativ
Ansøgninger behandles løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.Lyder det som noget for dig?Send din ansøgning og CV til: info@nexaproject.dkHar du spørgsmål?Kontakt Tanya
📞 +45 41 301 309
📧 tab@nexaproject.dk