Kundechef med fokus på den rigtige samtale
Velliv
- Ballerup, Hovedstaden
- Permanent
- Fuldtid
- Du har flerårig erfaring med rådgivning og formidling af pension på CVR-niveau og er vant til at begå dig godt sammen med beslutningstagere.
- Du har din IDD på plads - ”license to work.”
- Du har en naturlig gennemslagskraft og kan formulere dig klart og tydeligt i både skrift og tale (og på engelsk i ny og næ).
- Din tilgang til mennesker tager afsæt i empati, og du møder andre mennesker med nysgerrighed og tålmodighed.
- Du arbejder med overblik, fleksibilitet og en stærk struktur, og du forstår at prioritere bevidst, selv når tingene går hurtigt.
- Du bidrager med såvel godt humør og faglig sparring med alle kolleger - og nysgerrig på og værdsætter feedback som en naturlig del af din egen udvikling.
Jeg har været kundechef i Velliv i flere år og det er et spændende og udfordrende job, som byder på afvekslende opgaver. Vi er gode til at inspirere og hjælpe hinanden på tværs af organisationen - også når der er travlt.
//Rasmus Stamer Pedersen, Kundechef hos VellivPlads til at være menneske - plads til at være dig
Velliv er to år i træk blevet kåret til at have branchens bedste medarbejderimage og har gennem flere år vundet prisen som Årets Pensionsselskab. Hos os bliver du mødt med åbne arme, og vi gør os umage for, at du kommer godt fra start og hurtigt falder til.Du får stor frihed til at planlægge og styre din egen hverdag. Vi ser gerne en kombination af at være på kontoret, så du kan bidrage til den sociale dimension og samtidig være med til at fastholde det gode samarbejde i teamet og være hos dine kunder. Derudover har du naturligvis også mulighed for at arbejde hjemmefra og tilrettelægge dine arbejdstider.Det skal give mest mening for kunderne og for dig.Du får en buddy, der hjælper dig i gang, og en leder, der bidrager med mening, udvikling og retning. Du har mulighed for at melde dig ind i ”Klub Velliv” og deltage i aktiviteter inden for sport, mad, hobby og kultur for os medarbejdere og vores børn. I det hele taget kan du forvente en kultur, hvor vi lever vores tre kerneværdier: Optimisme, Ordentlighed og Omsorg.I Velliv skal der være plads til at være menneske - plads til at være dig.Kan du skabe loyale kunder?Så send din ansøgning inklusiv CV hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør for Salg og Kunderelationer Øst, telefonnummer 92 43 39 92Ønsker du at læse mere om Velliv, kan du besøge vores hjemmeside www.velliv.dk