Teknisk funderet og serviceminded kollega til 2. level IT-support

It- medico og telefoni

  • København
  • Permanent
  • Fuldtid
  • 19 dage siden
Brænder du for værdiskabende IT-support og imødekommende service? Så er du måske vores nye kollega i Center for IT og Medicoteknologi (CIMT) 2nd level IT-support team.Dit nye job
Som vores nye kollega bliver du en del af vores velfungerende 2nd level IT-support team. Her er du med til at sikre, at vores mange kollegaer på hospitalerne får effektiv og kompetent service og support.Eksempler på de opgaver, dine kommende kolleger løser lige nu:
  • Professionel og serviceminded 2nd level IT-support til regionens ansatte
  • Håndtering af indmeldte Incidents og Service Requests
  • Remote fejlsøgning på udstyr, stationær/bærbar PC og printere
  • Dokumentations opgaver
  • Ad hoc-opgaver indenfor IT
Hvem er du?
Du er en erfaren kollega, der:
  • har erfaring fra en lignende stilling
  • har solidt kendskab til ActiveDirectory og Office 365
  • evner at analysere og fejlsøge i et komplekst IT-miljø
  • arbejder struktureret og kan skrive en god vejledning
  • har kendskab til PowerShell og kan begå sig i Registreringseditoren
  • har kendskab til ServiceNow eller et andet ITSM-værktøj
  • har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
  • ønsker at blive en del af et team, hvor selvstændighed, positivitet og samarbejde er en selvfølgelighed i en tempofyldt hverdag
Herudover vil det være en fordel hvis du har kendskab til fejlsøgning på MitID erhverv.Som person er du:
  • Nysgerrig og har lyst til at lære
  • Proaktiv, og ikke bange for at komme med forslag til forbedringer i teamet
  • Positiv overfor nye udfordringer og ukendte program og systemfejl
CIMT - din nye arbejdsplads
Som Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed med et årligt budget på 1,8 mia. kr. og godt 1.000 medarbejdere repræsenterer og hylder vi en stor mangfoldighed.Vores mission er at være hospitalernes partner. Hos os handler digitalisering om liv. Derfor er kravene til os store. Ikke mindst dem, vi sætter for os selv. Mange af vores leverancer præsteres på tværs af faglige og organisatoriske skel, og i et stærkt økosystem leverer vi bl.a. løsninger til de nye supersygehuse, robotteknologi til kirurgi, fuldautomatiserede laboratoriesystemer samt diagnostik, der i stigende grad baseres på kunstig intelligens.Ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Arbejdsstedet er Borgervænget 5, 2100 København Ø, men vi tilbyder også mulighed for at arbejde hjemmefra.Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.Tiltrædelse snarest og senest 1. juli 2024.Interesseret?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Sanne Halkjær på e-mail: er på mobil 21 77 22 82Send din ansøgning samt CV via linket her på siden senest søndag den 28. april 2024.
Samtaler afholdes løbendeVi glæder os til at høre fra dig.

It- medico og telefoni