it supporter

Randstad

  • Bagsværd, Hovedstaden
  • Midlertidig
  • Fuldtid
  • 1 måned siden
På vegne af en af vores internationale kunder, leder vi efter en IT supporter, der brænder for yde højkvalitets On-site IT support til en stor dansk virksomheds slutbrugere. Kundens lokation er flere steder i Storkøbenhavn (bl.a. Ballerup, Bagsværd, Hillerød, Måløv, Gentofte og Søborg). Du er en holdspiller med gode kommunikationsevner og med fokus på brugeroplevelsen. Derudover er du villig til at lære og dele viden. Supporten leveres både som walk-in support og on-site support efter behov, og du vil komme til at arbejde med de tildelte opgaver.Supporten er i høj grad baseret på samarbejde, og du vil komme til at deltage i koordinering og stand-ups, som en obligatorisk del af at sikre høj kvalitet over for slutbrugerne. Du trives med at arbejde i et globalt miljø, hvor tickets håndteres i et globalt setup. Der er et tæt samarbejde med ServiceDesk og andre on-site support teams over hele verden.arbejdsopgaver:- Udføre on-site IT-services og support (walk-in og on-site support)
- Supportere den lokale IT-infrastruktur
- Give brugertræning og onboarding - man skal være udadvendt og nyde at præsentere foran en stor forsamling af mennesker et par gange om måneden
- Supportere slutbrugerudstyr i overensstemmelse med kundens standarder
- Supportere mødelokaler og AV-udstyr
- Understøtte og assistere med implementering af IT projekter
- Udføre besøg på andre af kundens lokationer, når det er nødvendigt
- Viden om eller villig til at lære KCS og deltage aktivt i opdatering og forbedring af KCSvi forventer, at du kan/er:- Flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale
- Erfaring med ITSM værktøjer som f.eks. ServiceNow og håndtering af tickets
- Erfaring med KCS er en fordel
- Har god teknisk erfaring inden for Microsoft, Windows 10, O365 Miljøet, Hardware; Infrastruktur- og iOS enheder
- Erfaring med AV support (f.eks. mødelokaler, videokonferencesystemer og MS Teams)
- Erfaring med at arbejde i et internationalt miljø er en fordel
- Erfaring med at arbejde i et 24/7 support setup
- Erfaring med den agile metode og måske erfaring med KANBAN
- Erfaring med IT service management (ITIL certificeret er foretrukket, men ikke et krav).arbejdssted og vilkår:- Arbejdssted: Københavnsområdet
- Arbejdstid - 37 timer ugentligt.
- Opstart hurtigst muligtansøg:Stillingen skal søges direkte via vores hjemmeside. Vi vil løbende invitere til samtaler, og stillingsopslaget vil blive fjernet når stillingen er besat. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Senior Client & Sourcing Specialist, Simon Asmussen, på mail: simon.asmussen@randstad.dk.om RandstadHos Randstad hjælper vi mennesker og virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale. Vi kombinerer viden med moderne teknologi for at skabe forandringer, der hjælper mennesker fremad. Vi kalder det Human Forward.
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.900 kontorer fordelt på 39 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Randstad

Lignende jobs

  • IT-supporterelev til Cyberdivisionen i Ballerup

    • Ballerup, Hovedstaden
    Er du nysgerrig på IT-området, imødekommende og motiveres du af at støtte andre med deres IT-udfordringer? Vil du have en spændende karriere inden for IT-support og samtidig læres …
    • 17 dage siden
  • IT-administrator og supporter

    Clever

    • København
    Clever er fyldt med god energi. Vi er optimister. Vi tror på en lysere, mere bæredygtig fremtid og på det gode i mennesker. Vi tror på, at vi sammen kan skabe en mærkbar forskel - …
    • 22 dage siden