
Fagspecifikt personale
- Højby, Sjælland
- Permanent
- Fuldtid
- Styre og forvalte entreprisekontrakter inden for vejdrift, både hvad angår udførelse og økonomi
- Sikre datastruktur gennem langsigtede IT- og GIS-løsninger inden for vejdrift
- Håndtere henvendelser fra borgere og virksomheder
- Skrive beslutningsoplæg til politikerne og formidle faglige sager på udvalgsmøder
- Gribe opgaver i en organisation der løbende forandrer og udvikler sig
- Der er flere uddannelsesmæssige baggrunde, som kan være relevante for stillingen, det kunne for eksempel være inden for administration eller med en uddannelse som ingeniør, teknisk assistent mv. Vi vægter mennesket og potentialet lige så højt som erfaring og uddannelse
- God IT-forståelse, herunder viden om kort og GIS og evnen til at koble data og drift
- Gode formidlingsevner - både mundtligt og skriftligt
- Gerne kendskab til vejdrift
- Gerne erfaring med kontrakt- og entreprisestyring
- Forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation
- Gerne uddannelse og/eller erfaring med projektstyring og projektledelse
- Selvstændig, struktureret og ansvarsfuld
- Humoristisk og imødekommende
- Høj troværdighed og tillidsvækkende adfærd
- Et fagligt miljø med høj grad af sparring.
- En rolle med fagligt ansvar.
- Indflydelse på drift og datagrundlag.
- Et arbejdsfællesskab med faglighed, fleksibilitet og flair - med både alvor og glimt i øjet.
- Stillingen er en fast stilling og er som udgangspunkt på 37 timer og indgår i Lokalaftalen med fleksibel arbejdstid. Det betyder bl.a., at vi har lukket for offentligheden om fredagen, mod øget tilgængelighed de øvrige 4 dage. Du vil med få undtagelser have mulighed for at tilrettelægge din arbejdstid på ugens første 4 dage, men kan frit placere op til 5 timer på ugens øvrige dage.
- Høj grad af fleksibilitet med mulighed for 1-2 ugentlige dage med hjemmearbejde
- Det er en forudsætning for ansættelsen, at du har gyldigt kørekort, da stillingen kræver, at du selvstændigt kan transportere dig mellem kommunens lokationer.
- Løn og ansættelsesvilkår efter relevant overenskomst og kvalifikationer.
- Ansættelsen er betinget af, at der kan fremvises en privat straffeattest med tilfredsstillende indhold.
- Ansøgningsfrist er d.16. september 2025
- Ansøgning og relevant dokumentation indsendes via det elektroniske link
- Ansættelsesudvalget er sammensat af 2 medarbejdere samt afdelingslederen.
- Den første samtalerunde afvikles mandag den 22 .september. Ved behov for anden samtale afvikles denne mandag den. 29 september evt. med en case.
- Ønsket opstart den 1. november 2025 eller snarest herefter
I Odsherred er der plads til forskellighed, virkelyst, nysgerrighed og mod. Vi er stolte af vores natur, som sætter tankerne i bevægelse og inspirerer dem, der vil udvikle måden, vi lever, oplever, arbejder og driver virksomhed på.Odsherred Kommune har røgfri arbejdstid. Gør en forskel og betyd noget for nogen. Kom med på holdet i Odsherred Kommune.