
Barselsvikar til Indkøbskontoret
- Vejen, Syddanmark
- Midlertidig
- Fuldtid
- Planlægning, gennemførelse og opfølgning på udbud efter udbudsloven og tilbudsloven
- Rådgivning af fagområder i hele udbudsprocessen - fra behovsafdækning til kontraktindgåelse
- Kontraktstyring og opfølgning på leverandørernes performance
- Udarbejdelse af udbudsmateriale og kontrakter
- Sikre overholdelse af lovgivning, interne retningslinjer og strategiske målsætninger
- Bidrage til udvikling af processer og værktøjer, der effektiviserer vores arbejde
- Erfaring med udbud og indkøb - gerne inden for både varer, tjenester og it
- Forståelse for udbudsloven og kontraktretlige principper
- Gode formidlingsevner - både skriftligt og mundtligt
- Struktureret og analytisk tilgang med blik for detaljer
- Evne til at samarbejde bredt og skabe gode relationer til både interne og eksterne parter
- Gerne en uddannelse på relevant niveau, f.eks. cand.jur., cand.merc.jur. eller lignende
- Et spændende og meningsfuldt job med stor selvstændighed
- Et fagligt stærkt team med fokus på videndeling og samarbejde
- Mulighed for at arbejde med forskelligartede udbud og kontrakter på tværs af organisationen
- Fleksible arbejdsforhold og en god balance mellem arbejde og fritid
Barselsvikariat på 30-37 timer (efter aftale) med opstart 1. november 2025. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Du vil få fast ansættelsessted på Rådhuset i Vejen.Ansøgningsfrist: Fredag den 12. september 2025 kl. 12:00Kontakt: For yderligere oplysninger, kontakt leder af Indkøb, Martin Larsen, , mobil 51421693.Læs mere om Vejen Kommune på vores hjemmeside, og find dine nye kollegaer her:
Send ansøgningen ved at bruge knappen ”Ansøg”. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.Del i dit netværkOvervejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på