
Plejehjemsleder til Gandrup Plejehjem
- Gandrup, Nordjylland
- Permanent
- Fuldtid
- Ansvar for den daglige drift herunder bl.a. medarbejderrekruttering, budgetansvar, vagtplanlægning og ressourcestyring.
- Bidrage til en god arbejdsplads, hvor faglighed, samarbejde og et godt arbejdsmiljø er i højsæde.
- Sammensætte personalegruppen, så den fagligt understøtter plejen og omsorgen for målgruppen, herunder understøtte læring i dagligdagen.
- Indgå i et tværfagligt samarbejde på tværs af organisationen for sikring af kvalitet i opgaveløsningen.
- Sikre omsætningen af faglige retningslinjer og kvalitetsstandarder, herunder udarbejde retningsgivende handleplaner.
- Sikre at beboerne får de ydelser og den pleje, som de er berettiget til, både ift. sundheds -og serviceloven.
- Understøtte et godt og tæt samarbejde med beboernes familiemedlemmer og netværk.
- En sundhedsfaglig uddannelse, og gerne med erfaring/uddannelse indenfor demens- og psykiatriområdet.
- Kommunal ledelseserfaring med plejehjemsdrift, og måske med erfaringer fra bygge- og flytteprocesser.
- Lederuddannelse eller indforstået med at tage en lederuddannelse.
- Økonomisk indsigt og forståelse for at drive et budget.
- Gode kommunikative evner, herunder evne til at formidle politiske beslutninger, så de er klare og tydelige for medarbejderne.
- Strategisk blik og evne til at drive processerne i mål.
- Evne til at facilitere og videreudvikle et tillidsfuldt samarbejde i MED-udvalg og TRIO.
- Erfaring med bruger- og pårørendesamarbejde eller lyst til at indgå i et tæt samarbejde med bruger- og pårørenderåd og familiemedlemmer til beboerne.
- Kan trives i en uforudsigelig hverdag, hvor der det første års tid i jobbet vil være mange spændende og alsidige opgaver.
- Er tydelig, transparent og ordentlig i ledelsesrollen.
- Kan arbejde selvstændigt med stort overblik og med evne til at delegere opgaver.
- Bevarer roen i høj kompleksitet og pressede situationer.
- Synlig og tilgængelig i lederrollen.
- Empatisk og anerkendende sin ledelsesstil.
- Et meningsfuldt job med stor mulighed for at gøre en forskel for både beboere, pårørende og medarbejdere.
- En organisation i udvikling, hvor der er plads til dine idéer og initiativer.
- Stor mulighed for personlig og faglig udvikling.
- Et spændende og givende lederjob med både strategiske og driftsnære opgaver.
- Et engageret ledelsesfællesskab, hvor vi prioriterer sparring, vidensdeling og fælles udvikling.
- ansættelsessamtale forventes afholdt den 24.09.25
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Bliv en del af Dobbelt A - få dobbelt op på muligheder
Hos os bliver du en del af et fedt fællesskab med 17.500 kolleger. Glæd dig til at få dobbelt op på udviklingsmuligheder, gode ansættelsesforhold og fokus på trivsel. Vi tror på, at forskellighed gør os stærkere, og opfordrer alle til at søge - uanset alder, køn, baggrund, religion eller handicap.
Se alle fordelene ved et job hos os og bliv klogere på ansættelsesprocessen trin-for-trin.