Analytisk og udadvendt administrativ medarbejder ved Drift og Beredska
Drift og Beredskab - Driftssupport
- Sønderborg, Syddanmark
- Permanent
- Fuldtid
- Udarbejdelse af dagsordenspunkter til politiske udvalgsmøder
- Besvare forespørgsler fra politikere, direktører m.v.
- Udarbejde dagsordenspunkter
- Besvare borgerhenvendelser
- Fakturahåndtering
- Tværgående opgaver - eksempelvis synergiprojekter, udvikle dashboards m.v.
- Aktindsigter, GDPR, forvaltningslov m.m.
- Afprøve og implementere AI
Du skal vælge os fordi:
- Vi ser vigtigheden af et godt arbejdsfællesskab.
- Vi har fleksible arbejdsvilkår.
- Vi er en spændende arbejdsplads, hvor to dage sjældent er ens.
- Vi bor i helt nye og lækre bygninger.
- Trives i at arbejde i et lille og tæt team og ser vigtigheden af vidensdeling, sparring og samarbejde med nærmeste kollegaer i hverdagen.
- Bidrager positivt til udviklingen af teamsamarbejdet og vores opgaveløsning.
- Ser udfordringer som en mulighed for at lære.
- Har erfaring og kompetencer med at arbejde i en politisk styret organisation og trives i at arbejde med journalisering og struktur.
- Er digitalt nysgerrig.
Du vil blive en del af Driftssupport i Drift og Beredskab Sønderborg, hvor der er stor berøringsflade med både vores borgere, medarbejdere, ledelsen i Drift og Beredskab samt kollegaer i Teknik, Miljø og Bæredygtighed, som vi er en del af. Du vil referere til afdelingschef for Drift og Beredskab Sønderborg.Øvrige løn- og ansættelsesvilkår vil blive aftalt i henhold til gældende overenskomst.Vi vil gerne byde dig velkommen den 1. november 2025.Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Allan Bach Laursen, telefon 2924 5961 eller e-mail allu@sonderborg.dk.Ansættelsesproces og datoer
Ansøgningsfristen er den 15. september 2025 kl. 12.00.
Stillingen søges elektronisk via linket 'Søg stillingen' i opslaget.Samtalerne afholdes den 23. september 2025.Lidt om Drift og Beredskab Sønderborg
Drift og Beredskab er en del af forvaltningen Teknik, Miljø og Bæredygtighed i Sønderborg Kommune. Vi er ca. 350 medarbejdere, og omsætter for ca. 200 mio. kr. om året.Meget af den kommunale drift er forankret i centret, og vi arbejder helhedsorienteret med driftsplanlægning, udbud og udførsel af opgaver bredt i hele kommunen. Vores kerneopgaver er rengøring og bygningsdrift i alle kommunale bygninger, flådestyring, kantinedrift, havnedrift, færgedrift, drift af parker, veje, stier og idrætsanlæg, hjælpemiddeldepot, vagtcentral, rottebekæmpelse og brandberedskab.Vi er optaget af fælles retning i vores forvaltning med hovedvægt på samarbejde og sammenhængskraft samt professionel betjening og sagsbehandling som understøtter kommunens positive og bæredygtige vækst og udvikling.Sønderborg Kommune - en arbejdsplads i verdensklasseSønderborg Kommune er et ambitiøst arbejdsfællesskab, hvor vi sammen gør en forskel og skaber et endnu bedre lokalsamfund.Uanset om du er med til at realisere vores visioner, politiske beslutninger eller leverer kerneydelser af højeste kvalitet tæt på borgerne, bliver du anerkendt for din indsats og dit engagement.Vi investerer i dig gennem løbende kompetenceudvikling og spot på talentet, så du udvikler dig og når dit fulde potentiale igennem et helt arbejdsliv.Vi har modet til at vende tingene på hovedet i løsningen af både små og store udfordringer. Det giver nye perspektiver og blik for innovative løsninger.Vi samarbejder tæt med lokale virksomheder for at fremme vækst og grøn udvikling i vores område, hvilket skaber en dynamisk og inspirerende arbejdsplads.Vi er en arbejdsplads med høj grad af fleksibilitet, som giver plads til både karriere og fritid.Læs Sønderborg Kommunes ogLæs mere om Sønderborg og gå på oplevelse i lokallivet på