Teamleder til etablering og drift af central Betalingsenhed i Herlev Kommune
Finans og Opkraevning
- Herlev, Hovedstaden
- Permanent
- Fuldtid
- Tovholder for etablering af central betalingsenhed
- Sikre effektiv, ensartet og korrekt håndtering af betalinger på tværs af organisationen gennem centralisering af betalingsopgaver.
- Dialog med organisationen i forhold til deres behov
- Afstemning og kontrol
- Udarbejdelse af arbejdsprocesser og kvalitetssikring af arbejdsgange
- Løbende kvalitetssikring af ydelser
- Betalingsflow og nøgletal
- Diverse ad hoc-opgaver
- har flair for samarbejde og gode kommunikative evner
- tager ansvar for prioritering og fremdrift i opgaverne
- er ansvarsbevidst, målrettet og vedholdende
- er kvalitetsbevidst og mødestabil
- har humor og godt humør samt vil din arbejdsplads og dine kollegaer
- har en relevant uddannelsesbaggrund inden for kommunal økonomi
- har gode Excel og IT-kompetencer
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.