BUTIKSCHEF - HARALD NYBORG, ØLSTYKKE
Target Headhunting
- Ølstykke, Hovedstaden
- Permanent
- Fuldtid
- Ansvarlig for butikkens daglige drift.
- Ledelse af butikkens ledergruppe, med faste lukkevagter.
- Ledelsesansvar for alle butikkens ansatte.
- Motivering og udvikling af medarbejderne.
- Tage ansvar - ansvarlig for egen læring/sparring - være opsøgende og proaktiv ved udfordringer.
- Selvstændigt strukturere, planlægge og eksekvere på opgaver, samt de udfordringer der måtte komme.
- Skal kunne følge kædedrift og deadlines.
- Analysere og følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål. Herunder omsætte KPI'er til håndgribelige mål og fokusområder.
- Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning.
- Implementere, analysere og optimere Harald Nyborgs butikskoncepter.
- Fastholdelse og udvikling af medarbejderne individuelt såvel som et team.
- Sammen med dine dygtige medarbejdere sørger du for, at kunden kommer igen.
- Den nye Butikschef skal opfattes som en kompetent Leder for de ansatte.
- Kompetent sparringspartner for Distriktschefen.
- Butikschefen skal opfattes som en tillidsfuld og troværdig samarbejdspartner med dyb faglig viden indenfor butiksdrift.
- Har ledelseserfaring og god til at samarbejde.
- Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar.
- Resultatorienteret, handlekraftig og ambitiøs.
- Serviceminded, har situationsfornemmelse, sans for god kundebetjening og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser.
- Engageret passioneret ejerskab - devisen ”Min egen virksomhed” og går foran som det gode eksempel.
- Omstillingsparat og prioriterer opgaverne - hvad der er vigtigst her og nu.
- Positiv indstilling til nye udfordringer, til kunderne og til kollegerne.
- Godt humør og generel positiv indstilling.
- Motiveret for at dygtiggøre sig, og lyst til at gøre det bedste for at skabe et godt resultat.
- Skal få andre til at føle sig godt tilpas i sit selskab, da det er starten på god kollega- og kundeservice.
- Kender til vigtigheden af at være omgivet af gode medarbejdere - både socialt og fagligt.
- Ønsker at hjælpe og støtte sine medarbejdere, samt skabe god energi.
- Nyder at have direkte kundekontakt og formår at skabe tillid og forstå kunden.
- Brænder for at give kunden en troværdig og god oplevelse.