
Vi søger vores næste Knowledge Manager & IT-Supporter
- Holstebro Kommune, Midtjylland
- Permanent
- Fuldtid
- Knowledge Management
- Aktivt indsamler viden fra brugere, kollegaer og servicesager og omsætte den til konkrete vidensposter.
- Skrive og opdatere dokumentation, vejledninger og best practices, så kollegaer hurtigt kan finde svar.
- Sikre at viden ikke blot gemmes, men også anvendes aktivt i vores arbejdsprocesser og beslutninger.
- Bidrage til at skabe en kultur, hvor deling af viden er en naturlig del af hverdagen.
- Daglig superbruger/Systemadministrator for servicemanagement systemet (TopDesk) - både sagsstyring, opsætning og vidensposter.
- IT-Support
- Yde 1st og 2nd levelsupport til medarbejdere (hardware, software, netværk, systemadgange m.m.).
- Fejlsøge og løse daglige IT-udfordringer i tæt samarbejde dine kollegaer
- Vedligeholde brugerkonti, adgangsstyring og IT-udstyr.
- Har erfaring med IT-support og kendskab til almindelige IT-miljøer blandt andet Citrix.
- Trives med at skrive og formidle viden klart og brugervenligt.
- Arbejder struktureret og kan omsætte komplekse problemstillinger til enkle løsninger.
- Er serviceminded, nysgerrig og opsøgende - du venter ikke på at viden kommer til dig, men indhenter den aktivt.
- Er en teamplayer, der forstår at koble teknisk indsigt med forretningsmæssige behov.
- Kendskab til TopDesk en fordel.
- En alsidig rolle, hvor du får indflydelse på, hvordan vi arbejder med både viden og IT.
- Mulighed for at præge udviklingen af vores interne processer og digitale værktøjer.
- Et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet, humor og gode kollegaer.
- Fleksibilitet og faglig udvikling.
- IT Servicecentret, hvor alle IT-henvendelser lander først - her hjælper vi brugere, løser problemer og bestiller hardware og software.
- Driftscentret, hvor vi holder styr på servere, netværk, infrastruktur og arbejdspladser. Vi driver over 2500 pc'er til ansatte og 7000 til undervisning - fordelt på mere end 150 lokationer.
- Digitaliseringsenheden, som understøtter kommunens digitale udvikling med rådgivning, sparring og projektledelse.
Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning afsted og bliv en del af vores team!Frist Søg den online senest den 12. september 2025 kl. 1200.Vil du vide mere:
Er du velkommen til at kontakte IT-Serviceleder Lene von Seelen på telefon 96 11 73 51 eller på mail .Ansættelsessamtaler afholdes den 17. september mellem kl. 10.00-15.30.
Invitationer til samtale vil blive sendt den 15. september. Tjek eventuel spamfilter.