Hotel LEGOLAND® søger Assisterende Teknisk Chef

Legoland

  • Billund, Syddanmark
  • Midlertidig
  • Fuldtid
  • 12 dage siden
Roller og ansvar:Hotel LEGOLAND® søger Assisterende Teknisk ChefEr du teknisk dygtig og har sans for overblik i en travl hverdag? Trives du med både praktiske og koordinerende opgaver, og vil du være med til at sikre, at vores hoteller og konferencefaciliteter altid fungerer optimalt? Så er du måske vores nye Assisterende Teknisk Chef på Hotel LEGOLAND®Som en del af teamet i Hotel Facilities vil du få en alsidig hverdag med både driftsopgaver, planlægning, teknisk vedligehold samt kontakt til kolleger og leverandører. Du arbejder tæt sammen med vores Sr. Facilities Manager og sikrer, at gæsteoplevelsen er i top, og at vores tekniske faciliteter lever op til både lovkrav og interne standarder. Stillingen kræver, at du både kan tage selvstændigt ansvar for den tekniske drift og samtidig bidrage aktivt med administrative opgaver.Dine ansvarsområder:
  • Teknisk drift og vedligehold af Hotel LEGOLAND®, LEGOLAND® Holiday Village og LEGOLAND® Castle Hotel – i alt over 375 værelser samt fællesarealer og campingplads.
  • Koordinering og dokumentation af lovpligtige eftersyn og egenkontroller samt bidrage til udvikling af instruktioner, vejledninger og interne procedurer
  • Teknisk opsætning og afvikling i forbindelse med konferencer og arrangementer – herunder håndtering af AV-udstyr – samt løbende vedligehold og reparation af bygninger, inventar og øvrige faciliteter.
  • Administrative opgaver såsom vagtplanlægning (kendskab til Lessor Workforce er en fordel), opfølgning på budgetter, godkendelse af fakturaer etc.
  • Rekruttering, træning og vejledning af sæsonmedarbejdere, samt medvirken til et sikkert og godt arbejdsmiljø
Sr. Facilities Manager Torben Christensen fortæller:
"Som Assisterende Teknisk Chef bliver du en central spiller i vores tekniske team. Du skal kunne bevare overblikket, tage fat hvor det kræves og have lyst til at samarbejde bredt i organisationen – altid med fokus på gæsteoplevelsen og sikkerheden." Kvalifikationer og erfaring:For at lykkes i jobbet, forestiller vi os, at du:
  • Har en stærk teknisk baggrund og solid erfaring med drift og vedligehold af bygninger og faciliteter – gerne fra hotel-, konference- eller servicebranchen.
  • Du er vant til at håndtere både planlagte og akutte opgaver, og du trives i en hverdag, hvor tempoet kan variere, og prioriteringer hurtigt ændres.
  • Din tilgang er struktureret, og du formår at bevare overblikket, samtidig med at du koordinerer opgaver og ressourcer effektivt – både internt og med eksterne samarbejdspartnere.
  • Du har kendskab til AV-udstyr, brand- og sikkerhedssystemer samt teknisk dokumentation, og du er tryg ved at arbejde med IT og administrative opgaver, herunder dokumentation af egenkontroller og eftersyn.
Det er vigtigt, at du taler og forstår både dansk og engelsk. Fordele:Hvad kan vi tilbyde?Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor ingen dage er ens. Til gengæld er der rig mulighed for personlig udvikling og deltagelse i fede arbejdsfællesskaber. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sr. Facilities Manager Torben Christensen på torben.christensen@legoland.dk eller mobil 29335045.Vi læser ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning hellere i dag end i morgen via link nedenfor. Vi glæder os til at lære dig at kende!

Legoland

Lignende jobs

  • Executive Assistant

    Mercuri Urval

    • Billund, Syddanmark
    Proaktiv støtte til direktionen - skab fremdrift og vær med til at sætte retningen. The position Som Executive Assistant hos Lalandia er du en central person i arbejdet med at …
    • 3 dage siden
  • Weekendafløser til Housekeeping

    Legoland

    • Billund, Syddanmark
    Roller og ansvar: LEGOLAND® søger weekendafløser til Housekeeping “Under hele vores besøg bemærkede vi hvor rent og pænt, der var alle steder, det var virkelig en fornøjelse” …
    • 17 dage siden