Økonomi- og lønmedarbejder søges til Vestsjællands brandvæsen
Borgerservice
- Kalundborg, Sjælland
- Permanent
- Fuldtid
- Lønindberetning på brandmænd og fastansat personale.
- Bankafstemning.
- Daglig bogføring af finans-, debitor- og kreditorbilag.
- Fakturering og opfølgning på debitorer.
- Administrativ håndtering af hjælpemidler og bestilling heraf for Kalundborg kommune.
- Andre administrative ad-hoc opgaver.
- Der vil være rige muligheder for at udvikle arbejdsopgaverne.
- Som minimum kontoruddannelse med erfaring i lønadministration og/eller økonomi.
- Du er åben, tillidsvækkende og troværdig.
- Du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner samt godt humør.
- Du er serviceminded med god situationsfornemmelse, og udviser en høj grad af fleksibilitet, ansvarsfølelse, stabilitet og professionalisme.
- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i teams og er omstillingsparat.
- Erfaring med bogføring, gerne i Navision.
- Rutineret i Officepakken.
- Erfaring med KMD.
- Flair for IT.