IT/OT Customer Technician

Frontmatec Group

  • Skive, Midtjylland
  • Permanent
  • Fuldtid
  • 26 dage siden
  • Nem ansøgning
Til vores Customer Success Team søger vi endnu en kollega, vi søger dig som sætter en ære i at yde en god support for kunder.I rollen som Customer Support Technician bliver du en integreret del af et dedikeret team bestående af entusiastiske, ambitiøse, og målrettede fagfolk. Teamets drivkraft er en kombination af faglig ekspertise, teknisk kompetence og en forpligtelse til at opretholde nære forbindelser med vores kunder og brugere. Vores mål er altid at opbygge stærke relationer, der afspejler den samhørighed, vi oplever på kontoret.Primære ansvarsområder:Dit primære arbejdsområde inkludere at håndtere indgående kundesupportanmodninger via telefon og skriftlig kommunikation samt at tage ansvar for de årlige opdateringer for vores eksisterende kunder.Om Frontmatec Control Systems' Customer Success Team:Vores Customer Success Team er i øjeblikket under opbygning, og du vil have mulighed for at deltage aktivt i udformningen af arbejdsgange og processer. Vores 12-personers team tager sig af alle former for IT-OT-opgaver i forhold til vores kunder. Vi vægter, at hver medarbejder føler sig engageret i vores fælles vision om at skabe den bedst mulige kundeoplevelse og forstår vigtigheden af vores arbejde i en større kontekst.Din profil:Den support, vi tilbyder, kræver en solid faglig forståelse af vores systemer samt en dyb teknisk indsigt. Samtidig skal du være ivrig efter at kommunikere effektivt med en bred vifte af kunder, herunder dem fra forsyningssektoren og produktionsvirksomheder.Vi lægger stor vægt på troværdig kommunikation med vores kunder og på evnen til at rådgive dem om 'best practice' inden for vores systemer. Vi stræber efter, at hver kunde føler, at vi går den ekstra mil for at opfylde deres behov.Du er den rette kandidat, hvis du:
  • Trives med at levere teknisk support og er dygtig til at samarbejde.
  • Er drevet af proaktiv og forebyggende kundeservice over for eksisterende kunder.
  • Arbejder selvstændigt og proaktivt og ser kundernes behov som en del af en større sammenhæng.
  • Er dybt engageret i at give kunderne en førsteklasses serviceoplevelse.
  • Er nysgerrig og har ikke skrupler ved at bede om hjælp.
  • Har en solid teknisk forståelse og evnen til hurtigt at sætte sig ind i nye systemer.
  • Er i stand til at håndtere flere projekter på én gang og har god struktur i dit arbejde.
  • Besidder stærke kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt, også på engelsk.
Uddannelsesmæssig baggrund er ikke afgørende, men det er en klar fordel, hvis du har tidligere erfaring inden for IT-kundeservice.Send os dit CV og et par ord om hvem du er som person, og måske er du uddannet elektriker, automationstekniker eller lign.Vi læser din mail så snart vi har modtaget den, så send den hurtigst muligt.Frontmatec Control Systems er en del af Frontmatec koncernen. Frontmatec Control Systems dækker over gruppens løsninger inden for MES, industriel IT, SCADA og automationsløsninger. Frontmatec udvikler verdens førende skræddersyede løsninger til automatisering i fødevareindustrien, fremstillingsindustrien og forsyningsbranchen.Frontmatec er resultatet af en fusion mellem de seks virksomheder SFK LEBLANC, Attec, ITEC, Carometec, Accles & Shelvoke og Frontmatec. Som totalleverandør kan vi tilbyde mere komplette og unikke løsninger, som vil skabe stor værdi for vores kunder. Med kontorer i både Europa, Amerika og Asien servicerer vi en bred vifte af højt respekterede kunder fra lokale industrielle aktører til store globale fødevareproducenter.Vi løser alle former for MES, automations- og SCADA-projekter. Vi har den bredeste certificering i Danmark, bl.a. som certificerede Siemens og Rockwell-partnere, og vi arbejder i alle SCADA-systemer, herunder S2, iFIX, FactoryTalk® View, IGSS, WinCC. Som noget helt unikt tilbyder vi to egenudviklede softwareplatforme. S2 på SCADA og GOSystems på MES.Læs mere på

Frontmatec Group

Lignende jobs

  • Level 3 IT-supporter

    KVR Thy-Mors

    • Skive, Midtjylland
    Jobbeskrivelse: For en kunde i Skive/Viborg søger vi en erfaren og dygtig Level 3 IT-supporter til deres team. Som en del af deres IT-supportteam vil du være ansvarlig for at lever…
    • 25 dage siden
  • Medarbejder til team support

    IT & Digitalisering

    • Skive, Midtjylland
    Har du et stort servicegen og brænder du for brugersupport og applikationssupport? Så har vi et super spændende job til dig! Du vil sammen med et hold af dygtige kollegaer stå fo…
    • 10 dage siden