Medarbejdere med teknisk flair til support af e-mobilitet, daghold

OK

  • Viby, Midtjylland
  • Permanent
  • Fuldtid
  • 1 måned siden
Hos OK leverer vi energi til danskerne, nu og i fremtiden. Derfor investerer vi massivt i E-mobilitet – og vi har brug for dig, som vil bruge din tekniske knowhow til at yde vores kunder sublim support på vores ladestandere.Vi følger den grønne omstilling
Vi ved det. Verden skriger på el. Derfor installerer vi nu tusinder af offentlige og private ladepunkter overalt i Danmark og opbygger en markedsledende rolle som ladeoperatør indenfor privat- og erhvervssegmentet. Det er her vi har brug for dig, så vi kan imødekomme vores kunders behov for support. Vi søger 2 nye kollegaer til dagholdet, hvor arbejdstiden er i tidsrummet kl. 7-16 i hverdagene. Derudover kommer du til at deltage i en vagtordning, som ligger uden for åbningstiden.”Du starter hos os på et spændende tidspunkt, hvor vi bl.a. har travlt med ladestandere. Og så bliver du en del af en virksomhed, hvor vi strækker os langt for vores kunder – og det giver bare et kick at gøre dem tilfredse,” siger afdelingschef Martin Holdt Nielsen.Teknisk skarpe kollegaer med OK humor
På hovedkontoret i Viby J bliver du en del af Teknisk Support Center Team E-mobilitet, hvor du får 5 erfarne kollegaer. Det er os, der supporterer kunderne og overvåger de IT-systemer, som understøtter driften af vores ladestandere i det offentlige rum, hos vores erhvervskunder og private kunder.Nok er vi en flok teknisk skarpe hoveder, men vores sociale skills fejler altså ikke noget. Vi griner både med og af hinanden – selvfølgelig altid med et glimt i øjet. Og så kan vi godt lide kage, og gerne meget af det.”Vi har en kultur, hvor vi spiller hinanden bedre, uanset om det handler om at dele viden i det daglige, eller når vi tager på teambuilding. Så du får et godt socialt og fagligt fundament at bygge videre på, når du sætter den fremtidige retning for teamet,” siger Carsten, som bliver din nye kollega.Du supporterer, fejlsøger og overvåger
Det er dig, kunderne får i røret, når de er på farten, og teknikken vedrørende vores ladestandere eller kundernes biler driller. Du leverer en uundværlig service, når du:
  • yder teknisk support til de kunder, der benytter vores ladestandere
  • foretager remote fejlsøgning og fejlretning
  • laver teknisk opsætning af ladestandere sammen med vores installationspartnere
  • melder og følger op på fejl til eksterne servicepartnere og ladestanderproducenter
  • overvåger oppetiden på ladestanderne.
Vi skal nok sørge for, at du bliver klædt på til opgaven, hvor du får en erfaren buddy, som sørger for at sætte dig grundigt ind i tingene.Serviceminded teknik-entusiast
Det kan være, du har en baggrund som elektriker, IT-supporter eller anden teknisk uddannelse. Det kan også være, at du laver noget helt andet, men selv har en el-bil eller interesse for el-biler og et stort servicegen.Men det vigtigste er, at du har stor teknisk indsigt og interesse og:
  • kan supportere og foretage fejlfinding af apps og integrationer
  • begår dig problemfrit på skriftlig dansk
  • trives med at være den, der servicerer kunder såvel som kollegaer
  • går struktureret til værks og altid tager én opgave ad gangen
  • måske endda har kendskab til ServiceNow
Skal du være en del af holdet?
Hvis det er dig, vi går og leder efter, håber vi, du vil sende dit CV og din ansøgning via nedenstående link snarest muligt, da vi allerede står og mangler dig. Vi holder samtaler løbende.Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i afdelingschef Martin Holdt Nielsen på telefon 2972 8673.Ansøgningsfrist:
Løbende

OK