
Kontorassistent til løn- og personaleopgaver i Præhospitalets Afdeling for Ambulancer og Akutlægebiler
- Aarhus, Midtjylland
- Permanent
- Fuldtid
Som kontorassistent i Ambulancer og Akutlægebiler kan du forvente at komme til at arbejde med:
- Lønopgaver med udgangspunkt i vagtplanlægningssystemet PDC Vagtplan, herunder indtastning og registrering af timer og tillæg (variable løndele) og lønkontrol
- Personaleadministrative opgaver såsom oprettelse af medarbejdere og øvrig registrering i lønsystemet Silkeborg Data
- Opgaver vedrørende blandt andet kørselsgodtgørelse, ferie, sygefravær, barsel mv.
Vi søger en kontorassistent/kontoruddannet, som gerne har erfaring med løn- og personaleadministrative opgaver. Du skal være motiveret af at løse opgaver under selvstændigt ansvar med mulighed for selv at strukturere dine opgaver og din arbejdsdag.Vi lægger også vægt på, at du er en god kollega, der er hjælpsom og servicemindet. Det er naturligt for dig at følge opgaverne til dørs og løse dem effektivt og med høj kvalitet.Hvis du samtidig har erfaring med programmerne PDC Vagtplan og/eller Silkeborg Data vil det være et væsentligt plus.Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder spændende, meningsfulde opgaver og gode kollegaer i et mindre, administrativt team, der arbejder tæt på ambulancedriften.Præhospitalet har ansvaret for blandt andet ambulancer, akutlægebiler, AMK-vagtcentralen, sygetransport og sundhedsberedskabet i Region Midtjylland. Derfor møder du her kolleger med mange forskellige fagligheder. Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads med en stor samarbejdsflade, gode kolleger og et højt ambitionsniveau.Løn og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker i henhold til HK Overenskomst for administrations- og IT-personale m.fl. og i henhold til principperne i Ny Løn.Yderligere information
Spørgsmål om stillingen kan rettes til vicekontorchef Jeanette Pinnerup Jensen på tlf. 23 37 38 44 eller mail:Ansættelsesproces
Du kan søge stillingen ved at klikke på "Send ansøgning" nederst i stillingsopslaget. Vedhæft ansøgning, CV og andre relevante bilag.Første samtale forventes afholdt fredag d. 19. september i Aarhus.
Anden samtale forventes afholdt tirsdag d. 23. september i Aarhus.Tiltrædelse
1. november 2025 eller efter nærmere aftale.Ansøgningsfrist
Tirsdag d. 16. september 2025.Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.