Customer Support Specialist
ABB
- Middelfart, Syddanmark
- Permanent
- Fuldtid
- Yde god kundesupport ved at behandle kundehenvendelser (via telefon, e-mail, web og andre kanaler).
- Indtastning og behandling af modtagne henvendelser i ABB's systemer - herunder Salesforce.
- Tage aktiv del i den løbende forbedringsplan (optimering af processer og arbejdsgange).
- Ad hoc-opgaver, herunder håndtering af adgangskort, Brobizz, kontorartikler, gaver mv.
- Være det første kontaktpunkt for alle besøgende og eksterne interessenter.
- Erfaring med kundeservice og support.
- En hurtig og proaktiv tilgang med evnen til at tage ejerskab over kundeanmodninger.
- En samarbejdsvillig, løsningsorienteret tilgang og stærke kommunikationsevner - både skriftligt og mundtligt.
- Erfaring med og interesse for at arbejde med IT-systemer, herunder Salesforce (eller lignende).
- Gode skriftlige og mundtlige dansk- og engelskkundskaber (svensk, norsk eller et tredje sprog vil være en ekstra bonus, men ikke obligatorisk).