
Administrativ koordinator til myndighedsområdet i Ældre, Sundhed og Social i Albertslund Kommune
- Albertslund, Hovedstaden
- Permanent
- Fuldtid
- Anvisning af plejeboliger
- Fakturabetaling på Visitationens område
- Diverse ad hoc opgaver
- Administrative opgaver i forbindelse med selvudpegede hjælper (SEL §94)
- Opkrævninger og økonomisk administration
- Har gode IT-kompetencer, også i Excel og gerne erfaring med systemer som Cura, SBSYS og KMD Rollebi
- Arbejder systematisk og har blik for at optimere arbejdsgange
- Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
- Har en positiv tankegang - også til det du synes kan være svært
- Bidrager til et godt arbejdsfællesskab
- Grundig introduktion til opgaver og samarbejdsflader
- Stor tiltro til din faglighed og mulighed for at sætte præg på opgaveløsningen
- Fleksibilitet i tilrettelæggelse af arbejdstiden inkl. mulighed for hjemmearbejdsdage
- Et fagligt miljø med kolleger, der deler viden og løfter i flok
- Et godt arbejdsmiljø, hvor vi har fokus på, at trivsel og arbejdsglæde er i fokus