Blæksprutte til logistik, indkøb, administration og kundeservice i bygge- og detailbranchen

JobTeam

  • Risskov, Midtjylland
  • Permanent
  • Fuldtid
  • 1 dag siden
Er du en alsidig problemløser, der trives med et højt arbejdstempo og mange forskelligartede opgaver? Så er du måske den logistik- og administrationsmedarbejder, vi søger.Vi tilbyder en central rolle med ansvar for både logistik, indkøb, administration og kundeservice - med muligheder for personlig udvikling og faglig udfordring.
ArbejdsopgaverLogistik (ca. 50%) * Fortoldning til Norge 2 gange ugentligt
  • Udarbejde udsolgt-lister til kunder
  • Rapportering af intrastat til myndighederne
  • Håndtering af vareindgang og fortoldning (overtages fra kollega senest 1/11)
  • Daglig dialog og opgaver i samarbejde med transport- og speditionspartnere
  • Understøtte indkøbsprocesser
Administrative opgaver (ca. 30%) * Oprettelse af varenummer i databaser for bygge- og detailbranchen
  • Vedligeholdelse af databaser (udgåede varer, prisopdateringer m.m.)
  • Opdatering af online portaler for byggevare- og detailhandlen
Kundeservice (ca. 20%) * Telefonisk backup og support
  • Ordreindtastning og kundebetjening
Faglige Kvalifikationer * Har erfaring med logistik og fortoldning
  • Er komfortabel med at arbejde i databasebaserede systemer og brancheportaler, gerne BC eller lignede.
  • Er serviceminded og har flair for kundekontakt
  • Arbejder struktureret og kan håndtere både faste og ad hoc-opgaver
  • Er ansvarlig og kan samarbejde med eksterne logistikpartnere
Særlige forhold * En alsidig og varieret stilling, hvor ingen dag er ens
  • Arbejde i et dynamisk og engageret miljø
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling inden for områder som logistik, indkøb, administration og kundeservice
  • At være en vigtig del af en virksomhed, der - ligesom branchens førende aktører - vægter kvalitet, service og innovation højt
  • Opstart:d.01/10 eller d.01/11.
  • Ansættelsesfrom: Try&Hire
Ansøgning:Ansøgning:Ansøgning til stillingen bedes fremsendt til med emnefeltet LAN-ERB-U36Virksomheden modtager ikke personlige henvendelser på grund af den nuværende bemandingssituation. Al kontakt varetages derfor udelukkende gennem JobTeam.Ansøgningen bedes indeholde følgende oplysninger: * Et opdateret CV på dansk, hvor arbejdsopgaver under hver tidligere ansættelse er specificeret (alternativt kan disse uddybes i selve ansøgningsmailen).
  • Angivelse af ønsket lønniveau. Den endelige løn aftales under en eventuel samtale med udgangspunkt i erfaring og kompetencer.
  • Forventet tiltrædelsesdato.
  • Referencepersoner med tilhørende kontakt oplysninger fra de seneste ansættelser.
Du kan også - Opret dig i vores system - Temponizer:JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Opret en profil i vores system, så kontakter vi dig, når vi har en virksomhed, der er interesseret i dine kvalifikationer.for at oprette dig.Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende: * Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
  • Dine lønforventninger
  • Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.

JobTeam