Salgskonsulent til restaurations- og nattelivsbranchen

OnlinePOS

  • København
  • Permanent
  • Fuldtid
  • 17 dage siden
OnlinePOS KøbenhavnOnlinePOS spiller en nøglerolle i at digitalisere restauranter, barer, pubber og natklubber i hele Danmark. Branchen er i gang med en digital transformation, og vi hjælper vores kunder med at blive mere effektive, lønsomme og forbedre den oplevelse de giver deres kunder.Til at løfte vores vækst i Hovedstadsregionen og på Sjælland søger vi nu en energisk salgskonsulent med interesse for restaurantbranchen og digitalisering. Vi har brug for netop dig til at hjælpe os med at levere på vores ambitiøse salgsstrategi.Hvem er OnlinePOS så? Vi leverer kernesystemer til restauranter og barer. Kassesystemer, betalingsterminaler og printere, knyttet op imod diverse softwaresystemer som gør restaurantdrift nemmer. Du vil måske genkende os på restauranterne, på cocktailbaren, på den brune bodega, hos isboden ved Vesterhavet, i teateret, i forlystelsesparkerne og ikke mindst på sommerens store festivaler og events. Vores over 3.000 kunder har valgt os til, i et konkurrencepræget POS-marked, og det er en tillid, som vi hver dag arbejder hårdt på at leve op til.Hos OnlinePOS sætter vi en ære i at kende vores kunder, deres hverdag og deres behov indgående. Vi er en abonnementsforretning, hvor vores forretningsmodel bygger på lange, positive og konstruktive kundeforhold. Vi søger derfor ikke pistolsælgeren, som vil sælge for enhver pris, men salgskonsulenten, som motiveres ved at forstå behov og sælge kunden den rigtige løsning.Hvem søger I så? Vi søger dig med salgserfaring og som er udadvendt, kontaktskabende og har gode kommunikationsfærdigheder. Du er troværdig, overbevisende og mestrer konsultativt salg. Du er god til at organisere din tid, er selvkørende og resultatorienteret. Har du baggrund fra hospitality-sektoren eller på systemsiden indenfor POS- og betalingsløsninger er det en stor fordel. Du bør interessere dig for IT-systemer og have teknisk indsigt.Hvilke arbejdsopgaver vil jeg møde? Dine primære opgaver er at identificere spændende aktører og indlede en dialog, som du bærer igennem til en god aftale. Du er god til at lytte og forstå kundens situation. Du knytter løsninger til behov og evner at hjælpe kunden med smarte løsninger i hele værdikæden. Du afdækker tekniske forhold hos kunden, forklarer hvilke løsninger som vil passe ind og du sørger for at give præcise instrukser til installationsteamet. Din nøjagtighed er afgørende, og du sikrer at alle informationer registreres i vores systemer. Du skal være villig til at lære mange sider ved vores produkter og du kan håndtere kompleksitet.Hvad skal man ellers kunne?
  • Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men du har erfaring med, og motiveres af, salg
  • Du har gerne erfaring fra Hospitality-branchen
  • Du har gerne erfaring med en abonnementsdrevet forretning
  • Du har et stort netværk i branchen og har fingeren på pulsen i forhold til nyåbninger af restauranter, barer og natklubber i og omkring København.
  • Du har gerne et glimt i øjet og bidrager aktivt til at skabe det positive arbejdsmiljø, som kendetegner OnlinePOS
Kan jeg nu også alt det de søger? Nej det kan du sikkert ikke, men mindre kan også gøre det. Et jobopslag er virksomhedens ultimative ønskeliste og det er ikke anderledes hos os. Kan du formå at sælge dig selv til os, på trods af at du ikke kan vinge alle fluebenene af, så er du måske netop den salgskonsulent vi søger til at repræsentere OnlinePOS hos potentielle nye kunder.Hvad tilbyder de mig?Du træder ind i en ung, uhøjtidelig og dynamisk ejerledet virksomhed med 65 ansatte og hovedkontor i Randers samt mindre kontorer i København og Norge. Du vil indgå i et progressivt team med base i moderne kontorer i indre København. Vi er en arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi arbejder tæt sammen, så vi hele tiden bliver bedre. Vi vægter det sociale højt og afholder mange arrangementer uden for kontoret.
  • En virksomhed, som ønsker og tør tage et socialt ansvar i branchen, hvor vi arbejder aktivt med vores CSR-aktiviteter. Vi er ikke i mål endnu, men i 2021 og 2023 har vi modtaget Randers Kommunes CSR-certifikat og sidste år var vi ligeledes blandt de tre nominerede til årets CSR-virksomhed
  • Et fleksibelt arbejdsliv med stor frihed under ansvar og plads til læring.
  • Et uformelt men professionelt arbejdsfællesskab
  • Løn efter kvalifikationer, herunder pensionsordning samt sundhedssikring
Du kan læse mere om vores virksomhed på . For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Head of HR Pelle Højberg på +45 71 74 28 40 eller Salgschef Frederik From på +45 71 96 23 50Du bedes sende din ansøgning og CV via nedenstående link.Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.Vi glæder os til at høre fra dig.

OnlinePOS

Lignende jobs

  • Salgskonsulent søges: Distrikt Kbh/Sydsjælland

    RelationMedia

    • København
    Har du erfaring inden for salg og detail, og trives du med selvstændigt arbejde i et energisk og tempofyldt miljø? Brænder du samtidig for at udvikle dine salgsevner og tage ansvar…
    • 14 dage siden
  • Salgskonsulent søges: Distrikt Kbh/Sydsjælland

    RelationMedia

    • København
    Har du erfaring inden for salg og detail, og trives du med selvstændigt arbejde i et energisk og tempofyldt miljø? Brænder du samtidig for at udvikle dine salgsevner og tage ansvar…
    • 14 dage siden
  • Salgskonsulent - afløser København

    Royal Unibrew A/S Reffen

    • København
    Salgskonsulenter – afløsere til København Royal Unibrew søger Salgskonsulenter - afløsere til at hjælpe os løbende fra midten af juni og henover sommerferien så har du lyst til a…
    • 5 dage siden