
Digitaliseringskonsulent til selvbetjeningsløsninger i Holstebro Kommune
- Holstebro Kommune, Midtjylland
- Permanent
- Fuldtid
- Har en grundlæggende forståelse for IT og digitalisering. Enten fra en relevant uddannelse eller erfaring fra tidligere job.
- Har erfaring med udarbejdelse af blanket/formularløsninger eller brugerorienterede løsninger - og hvis ikke så mod på at lære det.
- Kan arbejde selvstændigt, planlægge egen tid og tage ansvar for egne opgaver.
- Formår at fastholde momentum i en opgave og levere til aftalt tid og kvalitet.
- Er god til at skabe kontakter på tværs af organisationen og fungere som brobygger mellem IT og organisationen.
- Kan kommunikere kompleks IT og teknologi til samarbejdspartnere uden tekniske forudsætninger.
- Har kendskab til - eller interesse i at lære - hvorledes en offentlig og politisk styret organisation arbejder såvel internt som i servicen til borgere og erhvervsliv.
- Er procesorienteret og ser helheden og ikke blot brudstykker af værdikæden.
- Spændende arbejdsopgaver inden for offentlig IT og digitalisering.
- Gode kollegaer i en velfungerende afdeling.
- Et uformelt arbejdsmiljø.
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
- Fleksibilitet og forståelse for balance mellem arbejde og privatliv.
- En organisation, hvor samarbejde og faglighed går hånd i hånd.