
Administrativ sagsbehandler til personcertificering i luftfarten (1-årig stilling)
- København
- Midlertidig
- Fuldtid
- journalisere og behandle ansøgninger om personcertificering (piloter, kabineansatte og flyveledere)
- kvalitetssikre dokumentation, herunder uddannelsesbeviser, logbogsudtog og kurser
- kommunikere med ansøgere, virksomheder, skoler, og andre samarbejdspartnere
- besvare henvendelser på mail og telefon og guide ansøgere sikkert gennem processen
- bidrage til løbende forbedringer af vores arbejdsgange og vejledninger
- har en administrativ uddannelse eller erfaring fra offentlig/privat sagsbehandling
- har gode it-kundskaber og hurtigt sætter dig ind i nye systemer
- trives med rutineopgaver, men også tager nysgerrigt imod nye
- kommunikerer klart og serviceorienteret - på både dansk og engelsk
- kan læse/forstå teknisk dokumentation på engelsk
- faglig sparring og udvikling i et team med høje ambitioner og godt kollegaskab
- mulighed for at præge og forbedre vores sagsbehandlingsprocesser
- et job, hvor dine faglige og personlige kompetencer gør en konkret forskel for flyvesikkerheden
- varierede og udfordrende opgaver med høj faglig kvalitet og sans for detaljen
Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Andreas Porsfelt på mail apor@trafikstyrelsen.dk.Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen er du velkommen til at kontakte HR partner Bénédicte Lotte Thue Neuvecelle på mail: bltn@trafikstyrelsen.dkVil du være en del af Trafikstyrelsen?Så send din ansøgning, CV og eksamensbevis senest 16. september 2025 kl. 23.59. Der forventes at afholdes ansættelsessamtaler i uge 39 og 40.Du kan læse mere om Trafikstyrelsen på .