Stærk sundheds-IT-konsulent til Sundhedsplatformen

It- medico og telefoni

  • København
  • Permanent
  • Fuldtid
  • 25 dage siden
Er du passioneret for at gøre en forskel i sundhedssektoren gennem teknologi? Vi søger en medarbejder til at være med til at forme fremtiden for patientpleje gennem udvikling og vedligeholdelse af applikationer i Sundhedsplatformen - et revolutionerende IT-system, der understøtter hospitalerne i Østdanmark.Vi er på udkig efter en person med en solid IT-uddannelsesbaggrund (f.eks. Sundhed & Informatik, datalogi, ingeniør eller lignende) og en brændende interesse for at udvikle banebrydende sundheds-IT-løsninger. Som en del af vores agile team vil du arbejde på både udviklings- og vedligeholdelsesopgaver, der bidrager til at forbedre patientbehandlingen.Vores sektion består af 26 dedikerede medarbejdere med både klinisk og IT-teknisk baggrund. Fælles for os alle er, at vi har ambitioner med vores arbejde med Sundsplatformen. Hverdagen vil være et møde med mange mennesker, vi har et tæt samarbejde med klinikkerne på hospitalerne, samt de øvrige enheder i vores organisation. Vi har travlt, men samtidig har vi det sjovt og godt med hinanden.Vi understøtter drift, vedligehold samt udvikling af Sundhedsplatformen inden for områderne for graviditet og fødsel, akutmodtagelser, integrationer og det billeddiagnostiske område.Ansvar og arbejdsopgaver
  • Analyse af komplekse kliniske og tekniske forretningsbehov
  • Udvikling, konfiguration og testning i Sundhedsplatformen
  • Dokumentation af ændringer og arbejdsgange
  • Fejlsøgning og support (3rd level)
  • Samarbejde med udviklere, klinikere og systemadministratorer for at få de bedste løsninger ud på hospitalerne
Vi forventerVi søger en kollega, der har tekniske kompetencer og gerne erfaring indenfor sundheds-IT.Derudover forventer vi, at du:
  • har en uddannelse på bachelor/kandidatniveau inden for IT eller en sundhedsfaglig bacheloruddannelse suppleret med en IT-faglig kandidatgrad
  • har gode analytiske evner, kan perspektivere og er dygtig til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt i både dansk og engelsk
  • kan bevare overblik og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid
  • arbejder struktureret og med høj kvalitet
  • er engageret, vedholdende og helhedsorienteret.
Vores ekspertise spænder vidt, så du skal være åben overfor at sætte dig ind i nye områder samt at dele ud af din egen viden til dine kollegaer. I sektionen løfter vi i flok og dit bidrag til teamet er væsentligt. Vi forventer derfor, at du har lyst til at tage ansvar for kvaliteten af dit eget bidrag, og at du er indstillet på kontinuerligt at udvikle dine kompetencer.Vi tilbyderVi kan tilbyde en hverdag med faglige udfordringer og varierende opgaver. Du vil skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og klinisk personale fra hospitalerne, og der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.Hos os får du:
  • et spændende og udfordrende job, hvor du har mulighed for at præge din egen hverdag samt fleksibilitet og frihed under ansvar
  • en arbejdsplads i et travlt og dynamisk miljø, hvor faglige udfordringer er en vigtig motivationskraft, og hvor vi lægger vægt på at supplere hinanden samt bruge hinandens kompetencer
  • et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, god stemning og et stærkt fællesskab, herunder samarbejde med internationale leverandører og forskellige faggrupper inden for sundhedssektoren.
Ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med mulighed for at arbejde hjemmefra og dit ansættelsessted vil være Borgervænget 5, 2100 København Ø.Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Shadi Samir Chreiteh på telefon eller mail .Ansøgningsfrist
Vi afholder løbende samtaler. Vi opfordrer dig til at sende din ansøgning, CV og uddannelsesbevis snarest. Vi håber at du kan starte hurtigst muligt.

It- medico og telefoni