Bliv en del af vores team i København med fokus på assistance til CFO- og finansfunktionen i det danske SME-segment
Deloitte
- København
- Permanent
- Fuldtid
- Support ved månedsluk og årsluk, controlling og daglige driftsopgaver i økonomifunktionen
- Optimering og transformation af økonomifunktionen, herunder eksempelvis procesoptimering, ”closing excellence” og kontrolframework
- Ledelsesinformation, økonomistyring og budgettering, herunder rapportering, analyser og budgettering samt business partnering
- Integration imellem virksomheders økonomifunktioner i forbindelse med en fusion eller overtagelse
- Digitalisering af økonomifunktioner
- ERP-relateret support, herunder system-og leverandørudvælgelse, og implementeringssupport.
- 3 - 8 års erfaring med andre relevante jobs som fx finance manager, økonomichef, finanscontroller, konsulent, revisor e.l.
- En relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for finans, økonomi, regnskab, revision e.l.
- Stærke projektlederkompetencer og erfaring med at lede projekter og/eller teams er en fordel, men ikke et krav
- Fleksibel og trives i et udfordrende og afvekslende job
- Er serviceminded med højt fokus på kundens behov.