Telefonsupporter til Statens It - Servicedesk
Regeringen
- Ballerup, Hovedstaden
- Permanent
- Fuldtid
- Kommunikation med vores brugere via telefon, serviceportal og chat
- Modtagelse af henvendelser fra brugere og registrering af dem i vores sagssystem
- Generel fejlsøgning og løsning af it-udfordringer
- Modtagelse og prioritering af opgaver og bestillinger
- Vejledning i forhold til bestillinger m.m. på vores serviceportal
- Onsite-support i ministerier, styrelser m.fl. i forbindelse med projekter
- Samarbejde med eller udlån til vores driftsteams i forbindelse med opgaver.
- Du går til enhver henvendelse eller opgave - stor som lille - med samme professionalisme og energi
- Du brænder for at yde god service og bruge dine analytiske evner
- Du kan lide at arbejde selvstændigt, men sætter pris på at sparre med dine fagligt kompetente kolleger
- Du kan dokumentere dit arbejde på skrift, og du kan udarbejde vejledninger
- Du er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt.